“La ghiseu se vor prelua numai declaratiile fiscale care vor fi insotite de o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului persoanei juridice din care sa rezulte etapa in care se afla in obtinerea certificatului digital sau motivul obiectiv pentru nedepunere on-line a declaratiilor fiscale ( token defect, a depus cererea 150 si se afla in curs de inrolare…)”, se arată într-o informare de presă semnată de directorul executiv Mihai Costin. Şefii Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Cluj susţin că această decizie are la bază prevederile OUG nr. 117/2010, cu modificarile si completarile ulterioare. Măsura depunerii on-line a declaraţiilor ţine cont şi de reorganizarea ANAF si a unitatilor subordonate, care înseamnă reducerea numarului de ghisee şi relocarea personalului spre compartimentele unde s-a inregistrat deficit de personal.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.