Nicoara a dat 100.000 de euro pe sfaturi babeşti
Costurile unei campanii electorale depaşesc de multe ori cifra pe care o minte obişnuita o poate inţelege, fiind vorba de milioane şi milioane de euro. Cu toate acestea insa, toţi banii trebuiesc cheltuiţi chibzuit, ca doar niciun candiat nu-i scoate din buzunarul prorpiu ci din sponsorizari şi contribuţii a diverselor grupuri interesate.  Ne intrebam cate obligaţii şi promisiuni a trebuit sa faca Marius Nicoara in campanie din 2008 daca a avut la dispoziţie suma de 100.000 de euro doar pentru a face un audit cu o firma straina, care sa-i spuna ce cravata se potriveşte cu ce camaşa, ce sate trebuiesc vizitate şi aşa mai departe. Ne mai intrebam oare caţi bani a mai cheluit pe ghicitoare şi vrajitoare in cursa electorala..

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.