După demisia lui Narcis Neaga de la șefia CNAIR, în locul lui a fost numit Sorin Scarlat.
Noul director al companiei de drumuri a lucrat la companii precum Romstrade, Asociarea UMB Spedition – PA&CO-Euroconstruct Trading 98, Asocierea Astaldi – Euroconstruct Trading 98 – Astalrom, dar şi pentru CNADNR, devenită CNAIR, ca inginer, manager proiecte sau coordonator de activitate.
Sorin Scarlat a fost, printre altele, şef de proiect al Autostrăzii Transilvania (Braşov – Cluj – Oradea) în perioada septembrie 2005 – februarie 2008, potrivit informaţiilor din CV-ul propriu.
Numele lui Sorin Scarlat a fost vehiculat în cazul dispariţiei contractului original încheiat cu americanii de la Bechtel. Mai exact, Sorin Florin Scarlat a fost identificat ca fiind ultima persoană care a avut în custodie documentul original, potrivit unui raport al Corpului de Control al fostului premier Victor Ponta, citat de Evenimentul Zilei.
Citeste si
Contractul Bechtel resuscitat de Ioan Rus pentru o firmă de casă a PSD