Astăzi, în comisia tehnică de urbanism a Primăriei Cluj Napoca se va discuta avizarea unui bloc cu 5 etaje+R care s-ar putea construi în centrul orașului, pe strada Traian. Potrivit documentației, beneficiarul investiției este firma Donath Panoramic SRL, deținută de soții Carmina și Flaviu Tuluc.

Problema este că, potrivit Ministerului Finanțelor societatea Donath Panoramic SRL nu există, ea fiind radiată în 2019. Cei doi nu sunt în mod direct acționari la firma Donath Panoramic, ci prin altă societate, Varina Imobile, la care sunt acționari.

Până să fie radiată, firma Donath Panoramic a avut un bilanț financiar care nu i-ar fi permis să se ocupe de dezvolater imobiliară. Pe anul 2019 cifra de afaceri a fost de 5.680 de lei, profitul de 7.129 lei, datorii de peste 2 milioane lei și un singur angajat.

Nici societatea Varina nu stă prea bine. Chiar dacă este în funcțiune, cifra de afaceri pe 2021 a fost de 298 227 lei, însă a mers pe o pierdere de -169 341 lei. Societatea a avut un singur angajat.

Revenind la firma Donath Panoramic SRL, sediul ei este pe Str. Buna Ziua 25B Ap. D1, într-un spațiu unde funcționează un salon de epilat.

Chiar dacă figurează ca administrator al societății Donath Panoramic, Carmina Tuluc, care este de profesie psiholog, nu a putut să ofere prea multe detalii. Cabinetul ei este la aceeași adresă cu sediul firmei Donath Panoramic.

”Lăsați-mi un număr de telefon de telefon și o să vă contacteze cineva”, a declarat ea.

Soțul ei, Flaviu Tuluc, nu este la prima afacere imobiliară. În trecut a avut o serie de probleme de solvabilitate financiară, fiind pe listele datornicilor ANAF cu o datorie de 130.000 lei, din care suma de 85.000 lei a fost contestată. În 2008 a construit un bloc pe strada Ceahlău din cartierul Zorilor, cu mici probleme la etaje.

Flaviu Tuluc a declarat că la mijloc este o neînțelegere.

”Deci eu mă ocup de aceste afaceri, nu soția care mi-a transmis că ați contactat-o. Firma nu este lichidată, e în curs de lichidare, iar imobilul a fost vândut pe altă firmă la finalul anului trecut. Deci proprietar e altă firmă, așa că nu-i nicio problemă”, a declarat el.

Proiectantul imobilului de pe str Traian este S.C. ARHIMAR SERV S.R.L.

Potrivit documentației, în momentul de fata pe teren se afla 3 constructii care urmează să fie demolate:

• Constructia C1, regim de inaltime S+P (suprafata construita la sol de 98 mp), casa din caramida pe fundatii din beton, piatra, acoperita cu tigla, compusa din: 2 camere, bucatarie, camara alimente, baie, hol, sas, acces pivnita – pod, terasa, bucatarie de vara. Subsol cu o pivnita.

• Constructia C2, regim de inaltime P (suprafata construita la sol de 83 mp): 2 camere, 2 bucatarii, 2 antreuri si wc.

• Constructia C3, regim de inaltime P+M (suprafata construita la sol de 154 mp) casa de caramida pe fundatie de beton, invelitoare din tigla, compusa din: 1camera, 1 bucatarie, camara de alimnete, 1 acces pod. Casa din caramida pe fundatii din beton, acoperis sarpanta din lemn, cu invelitoare din tigla, compusa din: PARTER, spatiu comercial format din 2 incaperi, -locuinta: 3 camere, bucatarie, baie, 2 antreuri, camara, debara, prispa, lampa scarii exterioare. MANSARDA: camera, logie.

Accesul pietonal si auto pe teren se vor realiza in continuare de pe str. Traian, situata in partea vestica a parcelei. Parcarile necesare se vor amplasa atat suprateran la exterior cat si la subsolul imobilului propus iar calculul necesarului de parcari se va realiza conform Anexei 2 la Regulamentul de urbanism.

Accesul auto la parcarile supraterane exterioare si la cele subterane se va realiza din str.Traian, prin intermediul unui gang, apoi prin intermediul unui ascensor auto se va accede la parcajul auto de la subsolul imobilului propus. Circulatia auto prin gang se realizeaza pe o singura banda de circulatie (latime de 5.50 m), in ambele sensuri, alternativ, asigurandu-se semaforizarea intrarii si iesirii autoturismelor. Accesul pietonal la spatiul destinat functiunilor de interes pentru public se realizeaza direct din strada Traian, iar accesul pietonal la locuinte se realizeaza prin intermediul gangului de acces. Pentru amenajarile curtilor cu rol pietonal si carosabile din interiorul parcelelor se vor folosi invelitori permeabile.

Nr. TOTAL locuri de parcare auto NECESARE = 17

Nr. locuri de parcare auto NECESARE LOCUIRE = 16 (1 loc/ap. cu Su<100mp)

Nr. locuri de parcare auto NECESARE COMERT = 1 (1 loc/50 mp Su vanzare – comert specializat)

Nr. TOTAL locuri de parcare auto PROPUSE = 17

Nr. TOTAL locuri de parcare biciclete NECESARE = 16

Bloc cu 6 etaje

Corpul de cladire propus este amplasat in aliniament, are un regim de inaltime de S+P+5E+ER (retragere fata de planul fatadei de la strada, min. 1.80 m pentru etajul retras) cu inaltimea maxima la cornisa de 18.50 m si inaltimea maxima totala de 22 m.

Regim de inaltime maxim propus = S+P+5E+ER H maxim cornisa propusa = 18.50 m H maxim propus = 22.00 m Pe latura Nord-Vestica se propune un regim de inaltime de S+P+5E cu H cornisa de 18.50 m.

2 COMENTARII

  1. Clujul este deja nenorocit, mutilat. O altă stricăciune mă lasă rece.
    Prețul nefiresc de mare pe m2 trebuie să fie legat de spălare de bani nu de salarii mari ce, cel puțin față de aceste prețuri, sînt mici. Spălarea din Cluj pare a nu fi numai pentru „nevoi” locale ci naționale, dacă nu și internaționale. Pare cu protecție.
    E destul să intri într-o scară de bloc să veze pe tabelu de cheltuieli cîte apartamente goale sînt. Atunci de unde cererea? Mai mult în multe blocuri majoritatea apartamentelor au doar un om ce-i pensionar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here