Odată cu starea de urgență obiceiurile oamenilor s-au schimbat radical.

Dacă înainte foarte mulți se gândeau la o mașină nouă, vacanțe și haine festive pentru banchetele, nunțile și botezurile din vară, acum s-au axat pe total altceva.

Înafară de faptul că românii au cumpărat aproape totul online, chiar și cei care nu cumpăraseră până acum și-au făcut curaj să încerce acest tip de shopping. De la cadouri de Paște, obiecte de uz casnic până la cumpărărturile de alimente, toate au fost livrate la ușă. Curierii au avut parte de activitate la foc continuu, multe firme precum TAZZ sau Bringo reușind să acopere tot mai mult din cererea apărută brusc pe piață. 

Cu focusul departe de vacanțe și deplasări ăn general, statul în casă a generat noi creșteri pe anumite sectoare. 


Lucruri pentru casă și grădină

Stând mult în casă s-a putut observa mai bine dorința de a începe anumite proiecte de renovare, reînnoire sau  chiar schimbare radicală în ceea ce privește casa și grădina românilor. Unii au dorit să facă renovări serioase considerând acest moment ca fiind propice, pe când alții au ales să cumpere câteva obiecte noi de decor care să aducă un aer fresh. Oglinzile, statuetele, diverse postere tip canvas sau chiar rame cu tablouri abstracte au fost la mare căutare. 

Îngrijire personală

 Datorită faptului că saloanele s-au închis, femeile nu au avut de ales decât să încerce să se descurce singure acasă. Poate cu puțin ajutor din partea soților, a prietenelor sau a surorilor, doamnele au reușit să se vopsească, să își facă manichiura și să se epileze exact ca la un profesionist.

Chiar și tratamente corporale sau faciale au fost realizate cu succes acasă. Ventuzele din silicon și masajul cu bio oil au înlocuit aparatele performante care ajutau în lupta cu celulita. Cel mai probabil că o parte dintre aceste doamne vor continua ritualurile acasă fiind deja obișnuite cu această rutină. Pe timp de criză financiară, astfel de mici economii ajută foarte mult în raport cu bugetul familiei.

Jucării și cărți pentru copii

Mulți părinți au rămas acasă cu copii, grădinițele fiind închise, iar bonele în izolare acasă. Unii au lucrat de acasă iar pentru a-i putea  ține pe cei mici ocupați au investit mai mult în jucării și activități simpatice pentru copii. Topogane, trambuline și cărțile de colorat au avut vânzări record, mulți rămânând fără stocuri într-un timp foarte scurt. Chiar și jocuri pe calculator au înregistrat o creștere simțitoare, ănsă pentru un sector de vârstă ceva mai mare. În materie de jucării, mașinuțele cu telecomandă și trenulețele au avut parte de o popularitate extrem de mare.

Cu toate că distanțare ne-a îndepărtat, schimbarea obiceiurilor ne va ajuta pe termen lung când ne vom da seama cât timp am economisit cumpărân online chiar și apa plată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.