Clienţii Poştei Române pot primi colete cu produsele comandate de la retailerul online eMAG prin intermediul noului serviciu Postcollect, a anunţat Compania Naţională Poşta Română (CNPR), într-un comunicat de presă.

‘Contractul cu eMAG este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. În acelaşi timp, eMAG este partenerul ideal pentru a implementa un proiect inovator cum este Postcollect. Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poştei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piaţa serviciilor poştale’, a precizat directorul general al Poştei Române, Alexandru Petrescu.

În ceea ce priveşte operaţiunea în sine de la momentul comenzii până la livrare, expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române.

Poşta Română este o companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică, care funcţionează pe gestiune economică, asigurându-şi singură veniturile din contracte comerciale.

Compania este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională /MSI/, în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%. CNPR deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Astfel, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi mai mult de 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

CNPR a încheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei (5 milioane de euro), după cinci ani de pierderi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.