La licitatia pentru serviciile de informare si publicitate destinate proiectului „Retea de self-service de biciclete, piste si trasee de biciclisti in Cluj-Napoca, Apahida si Floresti”, cu o valoare  estimata a contractului de 427.000 de lei, aproape 100.000 de euro, au fost depuse cinci oferte. Serviciile publicitare sunt platite dintr-o finantare europeana obtinuta de Primarie.

Ofertele depuse, in ordinea sumelor oferite, sunt de la firmele SC Tact SRL (181.801,76 lei fara TVA), SC Alma Group Media/Print SRL (262.000 lei fara TVA), SC Qual Media Group SRL (297.814,50 lei fara TVA), SC Ventis Global Consulting SRL (361.158.92 lei fara TVA) si SC Media One SRL (383.78,72 lei fara TVA). Criteriul de atribuire este pretul cel mai mic.
Firma castigatoare trebuie sa asigure urmatoarele servicii: sa realizeze un portal web al proiectului, 601 autocolante, 30.000 de brosuri cu harta traseelor de biciclete, dar si un spot video de publicitate si informare asupra proiectului. De asemenea, va trebui sa promoveze proiectul pe 5 ecrane outdoor si alte 9 ecrane indoor si sa amplaseze 12 panouri publicitare ale proiectului.

De-ai casei

Societatea Qual Media a castigat deja mai multe contracte pentru realizarea de materiale promotionale pentru administratia locala. Proiectul “La pas prin orasul comoara” urmareste promovarea produselor turistice specifice municipiului Cluj-Napoca, in primul rand prin elaborarea unor materiale promotionale. In cadrul acestui proiect Qual Media a castigat doua licitatii. Prima se refera la promovarea prin campanii publicitare a patru categorii de produse turistice: ansamblul urban “Centrul istoric al municipiului Cluj-Napoca”, muzeele din Cluj-Napoca, Gradina Botanica “Alexandru Borza” si Parcul National Etnografic “Romulus Vuia”, prin desfasurarea de actiuni de marketing pe internet, marketing direct si alte campanii publicitare, participarea la targuri de turism in tara si organizarea unui eveniment de promovare turistica. La aceasta licitatie, care a avut loc in 10.06.2011, firma Qual Media Grup a castigat cu o oferta financiara de 144.743 lei.
A doua licitatie a fost organizata pentru contractarea unor servicii privind imbunatatirea imaginii destinatiei turistice Cluj-Napoca prin realizarea unor materiale de promovare a destinatiei – un film de prezentare si spoturi video, CD-uri si DVD-uri, pliante, brosuri, ghiduri turistice etc. – cat mai utile si prezentabile, care sa fie orientate spre nevoile reale ale turistilor. La aceasta licitatie, din 11 mai 2011, au fost depuse 4 oferte. Qual Media a avut oferta cea mai mica, de 275.000 de lei, urmata, la diferenta destul de mare, de Espada Media, cu 371.228,8 de lei, Tact SRL, cu 373,844 lei si asocierea AMM Design – Godmother, cu 417.365,64 LEI.

Banul public, ochiul dracului

Qual Media a participat si la licitatia pentru serviciile de promovare din cadrul proiectului european “Clujul – peisaj cultural” al Consiliul Judetean Cluj, demarata la finele lunii septembrie. Contractul de achizitie publica prevede realizarea unor servicii de tiparire si livrare a materialelor de publicitate pentru obiectivele promovate. Contractul are o valoare estimata la peste 300.000 de lei si de el s-au interesat patru societati. Firma Rodotex din Iasi a avut o oferta de 204.980 de lei, iar Tact SRL 157.950 de lei. Cele mai mici oferte au fost ale Cromatic Tipo, de 117.260 de lei si a Qual Media Grup, de 68.650 de lei. Astfel, Qual Media Grup s-a oferit sa realizeze materialele publicitare cu putin peste 20% din suma preconizata de Consiliul Judetean.
Amintim ca, potrivit unor surse din cadrul administratiei locale, firma abonata la bani publici nu doar la Cluj-Napoca, ci in intreaga tara, se prezinta la licitatii cu oferte foarte mici, iar dat fiind ca principalul criteriu de selectie al castigatorului este suma cea mai scazuta, sunt desemnati castigatori. Ulterior, materialele furnizate sunt neconforme cu pretentiile exprimate in caietul de sarcini, dar reprezentantii administratiilor se vad obligati sa receptioneze materialele promotionale, fiind presati de termene-limita.

Diana Gabor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.