Proaspătul viceprimar al municipiului Cluj-Napoca, Radu Moisin, a acordat un interviu pentru Gazeta de Cluj în care vorbeşte despre realizările personale, dar şi despre şansa de a deveni viceprimar al unui municipiu de talia Clujului, la doar 26 de ani # Moisin ne dezvăluie care sunt principalele priorităţi în calitatea de viceprimar

Reporter: Sunteţi unul dintre cei mai tineri viceprimari din România. Ce sentiment vă dă această expresie? Aţi fost şi cel mai tânăr consilier local care a condus o şedinţă de Consiliu Local. Ce înseamnă ca realizare personală aceste fapte?

Radu Moisin: În primul rând doresc să-i asigur pe toţi clujenii că sunt omul potrivit la locul potrivit, că am o experienţă de patru ani în administraţia locală şi că am parcurs toate treptele ierarhice în Primărie – referent, inspector de specialitate şi director adjunct. Sunt onorat de faptul că am reuşit să scriu, până acum, câteva rânduri în cartea de istorie a municipiului ocupând funcţia de preşedinte de şedinţă şi viceprimar la 26 de ani, iar aceasta se datorează votului clujenilor din 1 iunie 2008 şi încrederii acordate de colegii mei din Partidul Democrat Liberal. Colegii mei de la organizaţia de tineret a PDL au făcut un studiu pe această temă şi au confirmat faptul că sunt cel mai tânăr viceprimar de municipiu reşedinţă de judeţ din ţară. Vârsta, în cazul meu nu este o calitate, ci un avantaj, prin urmare, doresc să devin şi cel mai bun viceprimar din ţară.

 
Reporter: Puţini tineri care intră în politică, deşi foarte devreme, reuşesc să ajungă pe vreo listă sau în vreo funcţie. Cum aţi reuşit dvs. ca, atât de tânăr, să ajungeţi, întâi la Poliţia Primăriei, într-o funcţie destul de înaltă, de director adjunct şi, mai apoi, pe lista de candidaţi a PDL pentru Consiliul Local, pentru ca apoi să fiţi singura propunere pentru funcţia de viceprimar interimar?
 
Radu Moisin: La un an de la angajarea în Prmărie, am fost desemnat coordonator al proiectului pilot Poliţia Primpriei. În urma evaluării făcute de Ministerul de interne asupra acestui proiect, Cluj-Napoca a fost desemnat ca fiind municipiul cu cele mai bune rezultate (deşi acest proiect a mai fost implementat şi în Oradea, Bacău, Ploieşti şi Piteşti), defapt singurul care s-a conformat exigenţelor proiectului, depăşindu-le. Succesul acestui proiect a dus la o schimbare de amploare în organigrama Primăriei, Direcţia de Control desfiinţându-se prin fuziunea cu Poliţia Primăriei, formând Direcţia Poliţia Comunitară de la 1 octombrie 2005. Am dat concurs pentru postul de director adjunct şi am reuşit să acced în această poziţie din care am coordonat Serviciul Control Trafic Rutier şi Serviciul Inspecţie Comercială, fiind si membru în fiecare Comandament anual de deszăpezire şi în Comisia de autorizaţii şi orare de funcţionare, precum şi în unele comisii de licitaţii.
În ceea ce priveşte intrarea în Consiliul Local, eu fac parte din PDL încă din 15 martie 2000, aşa că experienţa politică pe care am acumulat-o şi numeroasele responsabilităţi avute m-au recomandat pentru acest post. În plus, un alt argument a fost şi experienţa foarte diversificată din administraţie. Am fost, pe rând, preşedintele organizaţiei judeţene de elevi, apoi a celei de studenţi, iar din anul 2006 sunt vicepreşedinte PDL Cluj şi preşedinte al organizaţiei de tineret a partidului. Practic, am fost atât în staff-urile de campanie ale partidului, cât şi coordonator al structurii de voluntari. Decizia sprijinirii mele pentru postul de viceprimar a fost luată în Biroul Permanent Judeţean al PDL Cluj, unde am primit 47 de voturi pentru şi 1 vot împotrivă. Mă bucură faptul că am reuşit să obţin unanimitate de voturi în Consiliul Local când am fost ales preşedinte de şedinţă, dar şi faptul că 21 de consilieri locali m-au votat ca viceprimar interimar, din totalul de 26 de consilieri cu drept de vot.

Reporter: Când aţi ajuns la Poliţia Primăriei eraţi foarte tânăr. Totuşi era o funcţie cu mare responsabilitate. Cum aţi ajuns în funcţia respectivă. Povestiţi-ne acest episod? Cine a fost persoana care v-a ajutat să accedeţi în această funcţie?

Radu Moisin:În primul rând, cred că tinerilor trebuie să li se acorde şansa de a-şi dovedi calităţile. Emil Boc are deviza „e timpul profesioniştilor, e timpul tinerilor”, fiind cel care i-a promovat pe tinerii din noua generaţie PDL: Daniel Buda, Sorin Apostu, Alin Tişe, Rareş Niculescu, Adrian Gurzău. Eu îi sunt recunoscător pentru că m-a invitat în anul 2004 să fac parte din echipa de la cabinetul său de primar, de unde am reuşit să promovez prin rezultatele avute, responsabilitate, efort susţinut şi perseverenţă. După finalizarea proiectului Poliţia Primăriei, am fost convins că voi putea gestiona o structură cu 180 de angajaţi, Poliţia Comunitară, participând la concurs. Până la urmă a fost o experienţă în funcţie de conducere foarte utilă, dar şi dificilă. Am avut şansa de a promova idei şi proiecte personale precum Primăria de cartier Grigorescu, limitatoarele de înalţime pentru eliminarea traficului greu din cartierul Grigorescu, mutarea Oserului sau demararea lucrărilor de studiu pentru modernizarea Pieţei Grigorescu.

Reporter: Care este colaborarea dintre dvs. şi ceilalţi consilieri locali?
Radu Moisin: Am o colaborare corectă şi utilă cu colegii mei. Sunt şi Preşedintele Comisiei de Validare, Preşedintele Comisiei juridice, de administraţie publică, servicii publice şi comerţ, dar şi Secretarul Comisiei de urbanism, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului. Toate aceste comisii ale Consiliului Local au avut o activitate foarte eficientă din iunie 2008 până în prezent.

Reporter: Cine credeţi că va câştiga alegerile din 15 februarie? Credeţi că domnul Sorin Apostu va reuşi să câştige din primul tur alegerile pentru postul de edil al Cluj-Napoca? În cazul în care dânsul va reuşi să câştige alegerile, numărul de voturi va fi apropiat de cel obţinut de domnul Emil Boc în vara anului trecut?

Radu Moisin: Este pentru binele Clujului ca Sorin Apostu să devină primarul ales pentru a continua proiectele începute de echipa domnului Emil Boc. Din această echipă a făcut parte şi Sorin Apostu. Cu Sorin Apostu ca primar vom  putea continua modernizarea municipiului nostru într-un strâns parteneriat cu Consiliul Local, Consiliul Judeţean şi Guvernul condus de Emil Boc, dar şi cu cei şase parlamentari ai PDL care reprezintă municipiul în legislativ. Sunt convins că cetăţatenii municipiului ne vor credita cu încrederea lor pe 15 februarie pentru că realizările administraţiei locale sunt fără precedent, iar proiectele noastre de viitor sunt ambiţioase şi de mare amploare.

 
Reporter: Dacă viitorul primar nu va mai fi din PDL, care credeţi că va fi colaborarea lui cu actualul Consiliu Local, format în majoritate de PDL.
Radu Moisin: Ar fi o situaţie de nedorit pentru municipiu. S-ar rupe cea mai importantă verigă din lanţul care ar asigura prosperitatea şi modernizarea în continuare a municipiului. Guvernul Emil Boc, Consiliul Judeţean şi Consiliul Local au nevoie de un partener serios şi responsabil ca primar pentru a susţine dezvoltarea municipiului nostru, iar omul potrivit este, fără îndoială, Sorin Apostu, un om dedicat în întregime clujenilor.

Reporter: Care este relaţia dintre dvs. şi viceprimarul UDMR Laszlo Attila?

Radu Moisin: Domnul Laszlo este un bun profesionist, un om hotărât să facă bine pentru Cluj-Napoca, un om de echipă şi un foarte bun coleg cu care am o relaţie excelentă de colaborare. Pot să spun că experienţa şi munca sa în Primărie sunt un mare câştig pentru clujeni.

Reporter: Sorin Apostu a fost desemnat candidat al PDL pentru alegerile locale din 15 februarie. Dacă partidul v-ar fi făcut o asemenea propunere, aţi fi candidat. Vă doriţi să candidaţi pentru o asemenea funcţie?

Radu Moisin: Sincer, nu aş fi acceptat o asemenea propunere în acest moment tocmai pentru că aş fi considerat că trec peste o importantă etapă în cariera administrativă şi anume aceea de viceprimar. Însă nimic nu este exclus în viitor atâta timp cât voi continua să confirm în ceea ce fac.

Reporter: Nu v-ar fi plăcut mai degrabă o funcţie la Bucureşti, posibil în Cabinetul Boc? Vă doriţi pe viitor să ajungeţi în politica de la „Centru”?

Radu Moisin: Momentan, răspunsul este „nu” datorită importanţei de a-mi duce la capăt primul mandat de consilier local şi de viceprimar. În viitorul mai îndepărtat, nu exclud nici această posibilitate, deşi nu mă încântă gândul de a pleca din municipiu. De altfel, am refuzat să candidez anul trecut în Biroul Permanent Naţional al organizaţiei de tineret a PDL, deşi am avut o funcţie naţionala în organizaţia de studenţi a PDL în perioada 2002-2006.

Reporter: Care sunt domeniile de care, dvs. vă ocupaţi din funcţia de viceprimar? Spuneţi-ne, pentru fiecare domeniu care sunt problemele principale şi care sunt rezolvările pe care dvs. le vedeti pentru fiecare?

Radu Moisin: În principal, am preluat activităţile Direcţiei Tehnice din Primărie, o parte din problemele Direcţiei de Urbanism, ale celei de Patrimoniu, ale Direcţiei Relaţii Comunitare şi Turism şi ale Poliţiei Comunitare. Direcţia Tehnică este în prima linie a bătăliei pentru modernizarea oraşului prin tot ceea ce înseamnă reţea stradală, iluminat public, pieţe, spaţii verzi şi monumente istorice, centuri ocolitoare, curăţenie stradală şi deszăpezire, şcoli şi gradiniţe, siguranţa circulaţiei, parcări publice şi administrare cimitire. Direcţia de Urbanism se află în competenţa mea prin ceea ce înseamnă coordonarea Comisiei de urbanism a Consiliului Local, prin calitatea de membru în Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism şi, de asemenea, prin verificarea şi semnarea unor documente urbanistice. Problemele Direcţiei de Patrimoniu ţin în principal de concesiuni şi închirieri terenuri, asocieri şi autorizări comerţ, autorizaţii şi orare de funcţionare, iar Poliţia Comunitară se confruntă cu probleme legate de control urbanistic, protecţia mediului, inspecţie comercială, ordine publică şi siguranţa traficului rutier. Proiectele Direcţiei Tehnice pentru acest an sunt de mare anvergură. Avem în plan amenajarea de noi pieţe, avansarea lucrărilor la infrastructura stradală, modernizarea iluminatului public, reabilitarea Parcului Central, modernizarea parcului auto al R.A.T.U.C. şi modernizarea liniei de tramvai, construirea de parkinguri supraterane în cartiere. Consider că este foarte importantă o mai bună coordonare cu companiile de utilităţi, existând premisele acestei colaborări acum că şi administraţia judeţeană şi cea centrală sunt conduse de echipa PDL. Direcţia de Urbanism a reuşit să reducă foarte mult termenele de emitere a documentelor solicitate de cetăţeni, dar consider că este nevoie de o promptitudine mai mare şi de o mai bună colaborare cu foruri precum Comisia de Monumente Istorice. De asemenea, consider că se impune o mai bună cooperare între direcţiile Primăriei în ceea ce priveşte implementarea unor baze de date unice interdepartamentale, în special în cadrul Direcţiei de Patrimoniu. Promovarea potenţialului turistic al municipiului este o prioritate maximă pentru echipa din care fac parte. Activitatea Poliţiei Comunitare este îngreunată din cauza slabei dotări cu mijloace auto, limitări impuse de legislaţia în vigoare pe care ne propunem să o modificăm în acest an pentru ca această Direcţie să raspundă şi mai eficient solicitărilor cetăţenilor.

Reporter: Care vă sunt priorităţile pentru perioada de interimat?

Radu Moisin: În ultima săptămână am preluat conducerea câtorva comisii cu activitate complexă precum Comisia de Legea nr. 10/2001, Comisia de Autorizaţii şi Orare de Funcţionare, Comisia de Preţuri şi Tarife şi a unor comisii de licitaţii. Intenţionez să urgentez termenele de rezolvare în aceste comisii şi să cresc volumul de muncă. Am iniţiat întâlnirile cu Poliţia, Jandarmeria şi Poliţia Comunitară pentru creşterea siguranţei în municipiu şi în special în şcoli. Am reprezentat municipiul în Consiliul Regional al Agenţiei de Dezvoltare Nord-Vest. Am participat la întâlnirile cu ambasadorul Olandei, primarul oraşului Monte Carlo şi am purtat discuţii cu o delegaţie de investitori din Uniunea Europeană. Am acordat deja peste 30 de audienţe şi îmi propun să cresc numărul acestora şi gradul de rezolvare şi urmărire a problemelor cetăţenilor.

Reporter: Care sunt proiectele pe termen lung pe care le aveţi în plan?

Radu Moisin: Voi fi un susţinător activ al marilor proiecte de anvergură în infrastructură ale primarului Sorin Apostu şi ale Consiliului Local. Voi milita pentru imbunătăţiri în situaţia locativă a clujenilor prin construirea de noi locuinţe, pentru încurajarea mişcărilor de tineret şi studenţi – mă  gândesc chiar la reînfiinţarea Consiliului Local al Tinerilor ca sursă de noi talente în politică şi administraţie. Voi susţine sistemul de educaţie şi sănătate mai ales în perspectiva apropiată a descentralizării prin transferul de competenţe şi fonduri către administraţia locală.

Reporter: Groapa de gunoi de la Pata Rât trebuie închisă până la anul. Deşi se ştie acest lucru de ani buni, până în acest moment nu a apărut nicio soluţie pentru amplasarea rampei ecologice impuse de UE. Şi municipalitatea trebuie să se gândească la acest aspect, nu doar Consiliul Judeţean. Care este soluţia dvs. pentru această problemă?

Radu Moisin: Am purtat discuţii zilele trecute cu domnul Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, instituţie care a fost desemnată de Guvern ca fiind responsabilă cu acest proiect. Acesta mi-a relatat faptul că discuţiile în acest sens sunt foarte avansate. L-am asigurat de tot sprijinul Primăriei şi al Consiliului Local deoarece pe noi ne interesează servicii de salubritate de calitate şi la preţ redus pentru locuitorii municipiului şi suntem dispuşi să colaborăm în cazul în care suntem solicitaţi.

Reporter: Niciuna din centurile ocolitoare nu a fost finalizată încă, iar lucrările par să stagneze. Care este situaţia fiecăreia dintre cele două centuri?

Radu Moisin: Centura de nord va avansa din ce în ce mai repede pentru că acum avem şi sprijinul Consiliului Judeţean şi al Guvernului, iar legislaţia privind exproprierea s-a simplificat. Recenta vizită a Ministrului Transporturilor, Radu Berceanu, la Cluj-Napoca, alături de referirile din actualul program de guvernare, arată faptul că Guvernul este direct interesat să sprijine urgentarea demersurilor pentru construirea centurii sudice a municipiului.

Reporter: Unda verde a fost deja pusă în funcţiune, dar aceasta nu rezolvă, nici pe departe, problema traficului din municipiul Cluj-Napoca. Cum credeţi că se poate rezolva această problemă?

Radu Moisin: Vorbim în prezent de două unde verzi, pe exa est-vest: de la Regionala C.F.R. până la intersecţia Moţilor cu Coşbuc şi cea de pe axa vest-est din Piaţa Lucian Blaga până la Palatul de Justiţie. Datorită numărului foarte mare de autovehicule din municipiu, conducerea Primăriei a decis implementarea următoarei faze din studiul de circulaţie al municipiului şi anume introducerea a 4 noi unde verzi.

Simona Curcian

3 COMENTARII

  1. inregistrat data 22.01.2009 nr.13880/2 la primaria mun. Cluj-Napoca : CONTESTATIE 1

    Catre:
    PRIMARIA MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA

    Spre stiinta : 1. – Dui. Primar (interimar) SORIN APOSTU

    2. – Dlui viceprimar (interimar) RADU MOISIN
    3. – Dlui viceprimar LASZLO ATTILA
    4. – Consiliului Local

    Subsemnatul VINCZE CSABA GHE, fiul lui ALADAR si ELISABETA (Vinţe, nu am avut interese economice, nu am fost si nu sunt urmarit penal, loial) cetăţean al ROMANIEI,  pe propria raspundere, precizez , afirm :
    reclamant, cu resedinta in Cluj – Napoca, str. Jean Jaures, nr. 8. sc. „C”. et. 1. ap.6.. (adresa stabila: Cluj-Napoca str. Lacu Rosu nr.8; ap.11) posed B. I. Seria G.T. nr..857591, nascut in Cluj-Napoca la data de 1951.05.29; 57 ani.
    In vecinatatea imobilului meu (adresa Cluj-Napoca str. Corneliu Coposu nr.12; nr. topo. 7898/8/2 ) si habitatul familiei mele se afla, benzinaria
    !!! „ROMPETROL”  !!! CU DEPOZITUL DE 240t combustibil auto si spaltorie auto cu functionare 24h,
    adresa CLUJ-NAPOCA; str. Corneliu Coposu nr. 10, subzona centrului de cartier  Dambul Rotund !!!!  ( nr. 10; 12;12a; comasate = nr.10)

    !!!  Proprietar al terenului (intravilan) cu suprafaţa de 274 mp.+92,6mp =,366,6mp, situat în Cluj-Napoca str. Corneliu Coposu nr. 12.  !!! (f.n. postal la divizare) înscris în cf. nr. 142958 A+1, cu. nr. top. 7898/8/2.,(anexez copie < contract de vanzare-cumparare nr. 336 si fotografie. Răspund la telefonul nr.0264- 435666.; 0264-532751; 0744-773466; e-mail- csabavin@yahoo.com

    Prin prezenta va cer, dispuneti, suspendarea imediata, Autorizatiei de functionare si dezafectarea : benzinariilor, statiilor de combustibil pentru distribuire,
    – !!!  depozitelor pentru vanzare a unor cantitati mari de substante inflamabile sau toxice;. 
    pe suprafata intravilan municipiului Cluj-Napoca..

    Mentionez:  zona de explozie  se afla la 5,5m de la perimetrul proprietatii mele ( anexez plan de situatie cu < zona de explozie > )

    Motivele intemeiate sunt :

    In temeiul reglementarilor documentatiei de nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    !!!  UTILIZARI INTERZISE (P.U.G. Cluj-Napoca; anexez copie in totalitate.):
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:

    -1.) – CC – ZONA CENTRULUI DE CARTIER

     Dambul Rotund,  nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    !!!  UTILIZARI INTERZISE (P.U.G. Cluj-Napoca; anexez copie in totalitate.):
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:

    -1.) – CC – ZONA CENTRULUI DE CARTIER

     Dambul Rotund,  nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    mentionate anterior.

    Mentionez: legea spune că, PUG-ul este cel care atestă în mod obligatoriu zonele cu reglementări care nu pot fi modificate prin Planuri Urbanistice Zonale (PUZ)

    1. – Pe cale de consecinta, in totalitate ( si in parte) documentele : Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003 ;
    2. Aviz P.S.I.; AVIZ-ul SANITAR; ACORDUL DE MEDIU nr. 43/22.08.2003; ACORDUL INSPECTORATULUI DE STAT IN CONSTRUCTII; ACORDUL UNIC; AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE; AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE, eliberate pe baza
    Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003 (anexez: la utilizari interzise, s-a omis intentionat, semnatarii Certificatul de urbanism nr. 34. din 23.01.2003 cu vointa prin abuz in serviciu, nu au mentionat
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:
    SUNT LOVITE DE
    !!!  NULITATE ABSOLUTA  !!!
    4. H. G. nr. 525 ( anexez)– vezi CAPITOLUL II < REGULI DE BAZA PRIVIND MODUL DE OCUPARE A TERENURILOR (din 06.27.1996 M.Of. nr. 149 si M.Of. nr. 856 DIN 27.11. 2002.) -- art.. 11; 12; 14,; – art. 11. 1. --Expumerea la riscuri tehmologice !!! < Autorizarea executarii constructiilor in zonele expuse la riscuri tehnologice ( !!! explozii, incendii  !!!) precum si in zonele de servitute si de protectie ale sistemelor de alimentare cu energie electrica, conductelor de gaze, apa, canalizare, cailor de comunicatie si a altor asemenea lucrari de infrastructura este interzisa. !!! >

    Mentionez: a.) – habitatul familiei mele cu cladirea – locuinta existenta, suprafata de
    366mp + 974mp = 1340 mp se afla in < zona de risc tehnologic > .

    Inadmisibil starea de fapt !

    Anexez : 1. – Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003
    2– Plan zonare explozie – limite
    3. – MEMORIU TEHNIC
    4. – Autorizatie de construire nr. 1512/04.09.2003

    Inchei cu speranta ca, veti solutiona cu profesionalism, nepartinitor in cel mai scurt timp.
    O solutie data conform Legii, va confirma in functie de primar al municipiului Cluj-Napoca !

    DOAMNE AJUTA .

    Data………………. Semnatura
    vincze csaba ghe.

  2. In temeiul reglementarilor documentatiei de nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    !!!  UTILIZARI INTERZISE (P.U.G. Cluj-Napoca; anexez copie in totalitate.):
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:

    -1.) – CC – ZONA CENTRULUI DE CARTIER

     Dambul Rotund,  nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    !!!  UTILIZARI INTERZISE (P.U.G. Cluj-Napoca; anexez copie in totalitate.):
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:

    -1.) – CC – ZONA CENTRULUI DE CARTIER

     Dambul Rotund,  nr. 225 din15.12.1998, faza P.U.G. , aprobata cu Hotararea Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca nr. 792/21.12.1999
    mentionate anterior.

    Mentionez: legea spune că, PUG-ul este cel care atestă în mod obligatoriu zonele cu reglementări care nu pot fi modificate prin Planuri Urbanistice Zonale (PUZ)

    1. – Pe cale de consecinta, in totalitate ( si in parte) documentele : Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003 ;
    2. Aviz P.S.I.; AVIZ-ul SANITAR; ACORDUL DE MEDIU nr. 43/22.08.2003; ACORDUL INSPECTORATULUI DE STAT IN CONSTRUCTII; ACORDUL UNIC; AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE; AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE, eliberate pe baza
    Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003 (anexez: la utilizari interzise, s-a omis intentionat, semnatarii Certificatul de urbanism nr. 34. din 23.01.2003 cu vointa prin abuz in serviciu, nu au mentionat
    neincadrarea lucrarilor in prevederile documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului aprobate si, in functie de aceasta, imposibilitatea realizarii lucrarilor solicitate prin cerere:
    SUNT LOVITE DE
    !!!  NULITATE ABSOLUTA  !!!
    4. H. G. nr. 525 ( anexez)– vezi CAPITOLUL II < REGULI DE BAZA PRIVIND MODUL DE OCUPARE A TERENURILOR (din 06.27.1996 M.Of. nr. 149 si M.Of. nr. 856 DIN 27.11. 2002.) -- art.. 11; 12; 14,; – art. 11. 1. --Expumerea la riscuri tehmologice !!! < Autorizarea executarii constructiilor in zonele expuse la riscuri tehnologice ( !!! explozii, incendii  !!!) precum si in zonele de servitute si de protectie ale sistemelor de alimentare cu energie electrica, conductelor de gaze, apa, canalizare, cailor de comunicatie si a altor asemenea lucrari de infrastructura este interzisa. !!! >

    Mentionez: a.) – habitatul familiei mele cu cladirea – locuinta existenta, suprafata de
    366mp + 974mp = 1340 mp se afla in < zona de risc tehnologic > .

    Inadmisibil starea de fapt !

    Anexez : 1. – Certificatul de urbanism nr.34 cin 23.01. 2003
    2– Plan zonare explozie – limite
    3. – MEMORIU TEHNIC
    4. – Autorizatie de construire nr. 1512/04.09.2003

    Inchei cu speranta ca, veti solutiona cu profesionalism, nepartinitor in cel mai scurt timp.
    O solutie data conform Legii, va confirma in functie de primar al municipiului Cluj-Napoca !

    DOAMNE AJUTA .

    CC – ZONA CENTRELOR DE CARTIER CONTINAND ECHIPAMENTE PUBLICE, SERVICII DE INTERES GENERAL (MANAGERIALE, TEHNICE, PROFESIONALE, SOCIALE, COLECTIVE SI PERSONALE, COMERT, RESTAURANTE, LOISIR), ACTIVITATI PRODUCTIVE MICI, NEPOLUANTE SI LOCUINTE.

    GENERALITATI : CARACTERUL ZONEI

    Zona se compune din urmatoarele subzone si unitati teritoriale de referinta:

    CC 1 – subzona centrelor de cartier partial existente sau in curs de configurare din cartierele Buna Ziua,  Dambul Rotund, se afla BEZINARIA «  Gheorghieni, Grigorescu, Gruia, Iris, Manastur, Observator, Zorilor;
    CC 2 – Zona centrelor si subcentrelor noilor cartiere Buna Ziua II, Becas Vest, Borhanci, Borzas si Saporu.

    Pentru fiecare dintre centrele de cartier este necesar sa se elaboreze Planuri Urbanistice Zonale, tinandu-se seama de rolul acestora in satisfacerea necesitatilor locuitorilor, in reducerea deplasarilor si in descongestionarea zonei centrale.

    SECTIUNEA I : UTILIZARE FUNCTIONALA

    ARTICOLUL 1 – UTILIZARI ADMISE

    CC 1 – utilizarile admise vor tine seama de modul de localizare a centrelor de cartier exsiente, partial configurate in conditii foarte limitate de teren;
    – se admit conversii ale locuintelor in spatii cu alte destinatii
    – se admit extinderile de spatii comerciale de la parterul blocurilor de locuit
    CC 2 – se permite o larga diversitate de servicii publice si de interes general, inclusiv posibilitatea de localizare a unor mici unor unitati productive manufacturiere nepoluante si a locuintelor cu partiu normal sau adecvat pentru servicii profesionale;
    CC 1 + CC 2 – sunt admise urmatoarele utilizari:
    – institutii, servicii si echipamente publice la nivel de cartier;
    – lacasuri de cult;
    – sedii ale unor companii si firme, servicii pentru intreprinderi, proiectare, cercetare, expertizare, agentii imobilioare,consultanta in diferite domenii si alte servicii profesionale;
    – edituri, media;
    – servicii sociale, colective si personale;
    – activitati asociative diverse
    – comert cu amanuntul si piata agro-alimentara;
    – depozitare mic-gros pentru aprovizionare la domiciliu si pentru aprovizionarea comertului cu amanuntul;
    – hoteluri, pensiuni, restaurante, agentii de turism;
    – loisir si sport in spatii acoperite;
    – parcaje la sol si multietajate, intretinere autovehicole mici;
    – grupuri sanitare publice si anexe necesare pentru gestionarea si intretinerea spatiilor publice.
    CC 2 – locuinte colective cu parterul si eventual etajele inferioare destinate functiunilor comerciale si serviciilor diverse intr-o proportie de 30% din aria construita desfasurat continuta in cadrul unei operatiuni urbanistice care face obiectul unui PUZ;
    CC 1+ CC 2 – toate cladirile vor avea la parterul orientat spre strada sau spre spatiile pietonale functiuni care admit accesul publicului in mod permanent sau conform unui program de functionare specific

    ARTICOLUL 2 – UTILIZARI ADMISE CU CONDITIONARI

    CC 1 – se admit la etajele superioare ale unor cladiri de birouri numai locuinte cu partiu special, incluzand spatii pentru profesiuni liberale;
    CC 1 + CC 2 – se admit la parterul cladirilor activitati in care accesul publicului nu este liber numai in conditia ca sa nu fie alaturate mai mult de doua astfel de cladiri si sa nu prezinte la strada sau pe traseele pietonale un front mai mare de 40.0 metri

    ARTICOLUL 3 –  UTILIZARI INTERZISE 

     CC 1 + CC 2 – se  interzic  urmatoarele utilizari:

    – !!!  activitati productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; 

    – constructii provizorii de orice natura;
    – depozitare en gros;
    – depozitari de materiale refolosibile;
    – platforme de precolectare a deseurilor urbane;

    – !!!  depozitarea pentru vanzare a unor cantitati mari de substante inflamabile sau toxice;. 

    – activitati care utilizeaza pentru depozitare si productie terenul vizibil din circulatiile publice sau din institutiile publice;
    – lucrari de terasament de natura sa afecteze amenajarile din spatiile publice si constructiile de pe parcelele adiacente;
    – ori ce lucrari de terasament care pot sa provoace scurgerea apelor pe parcelele ve

  3. Mai puta regateneasca dute mai la originile lui mata si a lui tata-tu si lasa povestile cu copii debili ca tine,te-ai uitat in oglinda sa vezi ce moaca de bou ai, aproape la fel cu cea a lui Boc si al lui Apostu ,mentorii tai de rahat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.