PNRR a fost renegociat, astfel că s-au modificat termenele pentru construcția metroului din Cluj-Napoca.

La prima vedere, se pare că fondurile din planul de reziliență vor fi pierdute din cauză că în doi ani de zile (30 iunie 2026) implementarea investiției va trebui finalizată. Un termen de doi ani este fantasmagoric, ținând cont de faptul că nu s-a făcut descărcarea arheologică, Primăria Cluj-Napoca nu a reușit să găsească un supervizor al lucrării și un proiect de o asemenea anvergură este, practic, imposibil de realizat în doi ani de zile, ținând cont că administrația nu a putut construi o centură a municipiului sau măcar un pasaj într-un termen atât de scurt.

În aceste condiții, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a declarat că primarul Emil Boc trebuie să își asume proiectul pentru care a militat. Practic, acest proiect fantasmagoric a fost propus doar de Emil Boc.

„Metroul din Cluj este un proiect matur. Metroul din Cluj, din punctul meu de vedere, trebuie să recupereze foarte rapid, dacă dorim să aibă șansa să fie finalizat în 2026. Cred că domnul primar trebuie să-și asume că anul acesta să vedem rezultate la acel metrou”, a declarat ministrul pentru euronews.ro.

În replică, primarul Emil Boc nu a transmis, niciun comentariu. Însă, de îndată ce el va avea un punct de vedere, el va fi publicat.

3 COMENTARII

  1. Monorail, Autoworld.Cora.firul Somesului pana la Carbochim,Campul Painii,Aurel Vlaicu pana la Rondocarton.capetele legate cu tren metropolitan pana la Jucu si celalalt Gilau. INVESTITIA ar fi sub jumatate la ceea ce au calculat pentru metrou si timpul de realizare injumatatit.Renuntam la Bocismele astea de tot rasul si utopice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.