După ce lumea a început să lucreze de acasă, delimitarea vieții personale de cea profesională a devenit o adevărată provocare. Astfel, conștientizarea faptului că e necesar a avea un echilibru între viața personală și cea profesională este unul dintre aspectele importante ale vieții noastre.

Aceste lucruri ne influențează interacțiunea cu cei din jur atât în mediul profesional, cât și în viața de zi cu zi. Drept urmare, organizațiile au început să se preocupe de bunăstarea angajaților la locul de muncă, aceasta fiind esențială pe termen lung, angajații reprezentând una din cele mai valoroase resurse. Printre acestea se numără și companiile care activează în zona de software development, dar totodată și cele care oferă servicii de IT Outsourcing.

Separarea de emoțiile din viața personală e aproape imposibilă

Cel mai probabil ca anumite aspecte ale vieții să nu meargă perfect, iar aceste lucruri  pot fi transferate foarte ușor în mediul profesional. De multe ori, performanța muncii noastre poate fi afectată de sănătatea emoțională. De aceea e important să ne cunoaștem atât pe noi înșine cât și pe cei din jur pentru a ne putea autoregla și totodată a conviețui în armonie unii cu alții. Comunicarea reprezintă un element cheie în tot acest proces, fie că ne referim la comunicarea cu aceia din viața personală, sau cu cei din departamentul din care facem parte. Acest lucru poate fi un pilon de susținere a stării noastră de bine. Din acest motiv, nu ar trebui să avem rețineri în a cere ajutorul atunci când simțim să o facem, fie că e de la un coleg sau colegă, sau chiar de la persoane cu expertiză din domeniul de mental health.

AROBS Transilvania Software a pornit o serie de inițiative prin care dorește să susțină starea de bine a angajaților

AROBS este una din companiile de IT care de-a lungul timpului a creat o cultură a implicării în cadrul căreia se discută idei atât despre viața de la birou, cât și alte topic-uri care vizează viața personală precum bunăstarea și sănătatea emoțională a celor din jur, dincolo de rutina zilnică de la job. Astfel, pentru a fi încurajat spiritul comunității, suportul reciproc, cât și o viață echilibrată, compania a readus conceptul de evenimente Talks about Life

Acest concept are la bază o serie de evenimente menite să coaguleze comunitatea din cadrul companiei astfel încât ideea de work-life-balance să fie un lucru din ce în ce mai ușor de integrat în viața tuturor angajaților. Prin urmare, în cadrul conceptului de Talks about Life, compania AROBS a susținut un workshop pentru angajați care a avut ca subiect ”Sănătatea emoțională în viața profesională. În cadrul acestuia a fost invitată Domnica Petrovai, CEO Mind Education & Școala pentru Cuplu și co-fondator Școala Încrederii, care a abordat tematici precum: comunicare, anxietate, depresie, burnout și totodată metode prin care poate fi autoreglat sistemul nervos. La finalul acestuia a fost și o sesiune de întrebări și răspunsuri în cadrul căreia participanții au avut ocazia să afle mai multe despre subiectele care le ridicau semne de întrebare.

Dacă ești curios și vrei să afli mai multe informații despre beneficiile angajaților din AROBS, accesează pagina de cariere a companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.