Duminică după-masa, zi de start ce continuă luni și marți, aproape  60 de ore, pentru o partidă nemaipomenit de bună de pescuit. Locația, bine-aleasă, la iesire din Cetariu la 1.5km este o curbă la dreapta de 90 grade, acolo o luați înainte și după 2.5km se ajunge la balta situată pe partea dreaptă lângă pădure.

Partida s-a soldat cu 32 de prezentări din care pești aduși pe saltea au fost 26. Pentru a lucra cât mai profesionist și facil i-am ales pe cei de la Target Baits. Am pescuit cu bile solubile de 20mm, aproximativ 6 kg și 8 kg bile boiles fierte gama clasic și squid de 20mm pentru a ne sporii șansele am  mai adăugat încă 5 kg de pelete de 8mm.

Am ajuns pe  lac în  jurul  orie două după-masa, ne-am apucat să  nădim cu un mix din 3 kg bile solubile, două fierte și două de pelete cu  ajutorul spomb-ului. După două ore a început  prima trăsătură, de altfel una reușită. Am înțepat fix recordul: un crap de 25 de kg după care a urmat o pauză până la ora 19, când și-a făcut apariția un crap oglindă de 16,6 kg. Atunci am hotărât că este cazul să atacăm deoarece peștii mari au intrat pe  patul nostru de nadă. Am mai făcut o nădire identică cu cea dinainte și  nu a trecut nici o oră și am cules roadele: peștii mari au început să mănânce și să avem trăsături la interval de o oră jumătate și pe durata nopții.

A doua zi am decis să nădim de trei ori, deoarece peștii mâncau bine chiar dacă era o căldură de peste 28 de grade. Pe sfârștul partidei, marți, predominat a început să se prezinte cten-ul cu niște exemplare frumoase de 10-15 kg. Majoritatea capturilor s-au prezentat la o singură bilă fiartă cioplită un pic pe margini. Nici dublul drill nu a lipsit din partidă.

Partida s-a dovedit a fi reușită deoarece recordul, repet, a fost de 25 de kg crap comun iar pe locul doi un crap românesc a cântărit 20 de kg și un superb cteno de 15,4 kg. Din total partida, cel mai mic pește a cântărit 8,6 kg. Astfel, Lacul Cetariu ne-a dovedit că este este unul dintre cele mai bine îngrijite, populate locuri de pescuit sportiv din Ardeal.

Cei doi pași pentru  partida de succes

În primul rând Target Baits e indispensabil iubitorului de pescuit sportiv. Aceștia se ocupă cu producerea de nade şi momeli pentru pescuit, în special pescuitul crapului. Paleta lor de produse este variată, cuprinzând boiliesuri fierte şi solubile, boiliesuri de cârlig, pastă solubilă, mixuri boilies, părţi lichide boilies, dip-uri, critic echilibrate, groundbait şi pelete pe 4 game diferite de produse. De asemenea ei se ocupă personal  cu rulatul boiliesurilor la comandă indiferent de cantitate sau dimensiuni.

Cu lecțiile făcute de acasă, bagajul pregătit propice, celălalt pas e găsirea unei locații demne. Lacul Cetariu este o baltă medie de vreo 300 m lățime, foarte frumos amenajată, cu iarba băncuțe și coșuri de gunoi, cu WC, alte facilități. Se pescuiește pe ambele maluri, și doar în partea opusă digului este interzis. Există  o zonă cu stuf unde se găsește și pește mic . Malul opus se află chiar la liziera pădurii, unde sunt locuri foarte frumoase de campare. Se organizează ocazional  concursuri de pescuit deci, aviz amatorilor, intrați pe pagina lor și rezervați-vă un stand de pescuit.

1 COMENTARIU

1. Va rog sa ma lamuriti in privinta unei rezervari la pescuit este complicat sau este doar pt persoane privilegiate fara card de acces nu poti face rezervare ??

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.