Un incident petrecut recent la dispeceratul Poliției Locale din Cluj-Napoca a stârnit indignarea unui cetățean care a apelat pentru a sesiza încălcarea ordinii și liniștii publice de către compania Supercom. Potrivit plângerii, la ore considerate de liniște, angajații companiei ar fi provocat disconfort major locuitorilor din zonă, iar autoritățile, deși sesizate în repetate rânduri, ar fi refuzat să intervină.
„Când în sfârșit cineva binevoiește să răspundă la telefon, ești luat la interogatoriu și se refuză înregistrarea urgenței dacă nu ai actul de identitate la îndemână. Am fost pus în situația de a mi se cere inclusiv CNP-ul pentru a raporta ceva evident ilegal,” susține cetățeanul pe platforma My Cluj. Acesta îl acuză pe unul dintre dispeceri, identificat doar prin numele de „Dan,” de comportament arogant, refuz de a asculta problema, iar în final, de a închide telefonul în nas.
Plângerea continuă cu acuzații grave: „Supercom nu doar că deranjează ordinea publică, dar angajații lor sunt implicați în scene obscene, urinări și defecări în spațiul public, amenințări și alte acte ilegale. Deși Poliția Locală are zeci de reclamații înregistrate pe acest subiect, sesizările sunt ignorate sau minimizate.”
Acesta mai precizează că de fiecare dată când a încercat să aducă în atenția dispecerilor problema legată de Supercom, aceștia ar fi refuzat să îi ia solicitarea, favorizând astfel compania.
„Legea este clară, dar Poliția Locală refuză să o aplice. Este un exemplu clar de neglijență în serviciu și favorizare. Îi acuz oficial pe cei responsabili și voi trimite dosarul la Parchet.”, continuă cetățeanul în aceeași sesizare.
Supercom, din nou în vizor
Compania Supercom nu este la primul scandal de acest fel. Cetățenii clujeni au reclamat în repetate rânduri comportamentele neconforme ale angajaților săi, însă măsurile luate de autorități par a fi insuficiente. În ciuda numărului mare de plângeri, cetățeanul subliniază că Poliția Locală Cluj-Napoca pare mai degrabă să protejeze interesele societății comerciale decât să apere drepturile locuitorilor.
Autorul plângerii solicită tragerea la răspundere a dispecerului vizat și a întregului personal responsabil pentru lipsa de reacție. „Prioritatea trebuie să fie urgența, nu formalitățile inutile. Aveți toate datele pentru a investiga ulterior, dar datoria voastră este să interveniți prompt,” adaugă acesta. Rămâne de văzut dacă autoritățile vor lua măsuri concrete sau dacă acest caz va urma traiectoria celor de până acum – ignorat și fără urmări.
Citește și: Se prăbușesc casele din Făget sub povara autorizațiilor ilegale emise de Primărie
SOLICITAM DESFIINTAREA POLITIEI LOCALE…Este o GAURA NEAGRA ..pentru BUGETUL PRIMARIEI-ADICA BANII CLUJENILOR…au peste 10.000 de procese pe rolul instantelor de judecata…din care peste 80% pierdute..DECI CLUJENII PLATESC INCOMPETENTA ACESTORA PLUS ONORARIUL AVOCATILOR…deci dublu sumelor…….DE UNDE >>>>>>DEMISIA CONDUCERII acestei instituții neutile!