Maezawa, este un magnat japonez al industriei modei în mediul online, acesta a cumpărat toate cele 8 locuri ale unei excursii în spațiu.
Celebra expediție este programată în anul 2023 iar japonezul a plănuit inițial să ia cu el șase sau opt artiști internaționali. Săptămâna trecută acesta s-a răzgândit, a postat un mesaj pe contul de Twitter prin care afirma:
„Te invit să mi te alături în această misiune. Opt dintre voi, de peste tot din lume. Am toate locurile, deci va fi un voiaj privat”. Miliardarul în vârstă de 45 de ani și-a schimbat puțin perspectiva deoarece acesta consideră că oricine persoană care face ceva creativ poate fi considerată un artist. Acesta are două criterii de eligibilitate pe care dorește să le îndeplinească o persoană acceptată în excursie, să își forțeze limitele creative și să susțină și ceilalți membri ai echipajului să facă același lucru.
Acesta a mai transmis că vor fi în jur de 10-12 persoane la bord care se preconizează ca va ajunge până la Lună, va orbita în jurul acesteia și se va întoarce înapoi pe Pământ.
Aplicațiile pot fi trimise până pe 14 martie iar interviurile vor fi susținute online. Vizele medicale și interviurile finale vor fi susținute la sfârșitul lunii mai, anul acesta.
Elon Musk este încrezător că va duce la bun sfârșit misiunea deși a avut două teste ratate ale prototipului Starship de 120 de metri.
Hotelul Orbital Assembly din Spațiu
Deși aceste acțiuni par a fi rupt din filmele SF de acum câțiva ani, lucrurile nu se opresc aici, în anul 2026 vor începe construcțiile pentru primul hotel de lux în spațiu. De realizarea acestui proiect se va ocupa Orbital Assembly Corporation, o companie aflată sub protectoratul NASA, formată din veterani ai instituției. Întreaga lucrare se așteaptă să fie dată spre folosință în anul 2027, va avea loc pentru 280 de invitați, va avea un restaurant, un bar și o sală de fitness conform CNN Travel. Rezervări se pot face chiar și acum pentru 5 milioane de dolari pentru trei zile, în viitor se dorește reducerea costurilor pentru un voiaj la nivelul unei excursii la Disneyland.
Citește și Cât de bun este internetul lui Elon Musk?