Într-o postare pe rețelele sociale, un cetățean a postat mai multe fotografii cu trotuarul de la extremitatea podului, peste linia de cale ferată de lângă Dedeman.

În imagini se poate observa cum se degradează încet, iar șansele ca cineva să se accidenteze cresc de la o zi la alta.

„Stiu ca primarele nostru a declarat ca va fi , ca se va face , ca …. un proiect de anvergura , care sa rezolve fluidizarea circulatiei de la intersectia Taietura Turcului, incluzand și reabilitarea acestui pod care se deteriorează văzând cu ochii. Parte in aceasta investitie ar fi si CFR ul , care ar trebui sa dea niște solutii pentru traversarea liniei de cale ferata”, a comentat clujeanul.

Mai mult, el a precizat că știind de dezinteresul și incapacitatea primăriei de a face ceva pentru binele comunității, proiectul „optimist” va fi doar „un vis frumos.”

„Pana atunci , va trebui facut ceva , sa nu se surpe trotuarele podului si sa nu fie accidente .Podul este foarte circulat si pietonal , situinde-se in apropierea autogarii Beta .Imaginile de mai jos sant grăitoare in acest sens”, a conchis clujeanul.

Citește și: Bone Ferenc, condamnat definitiv la 21 de ani și 3 luni de închisoare, după ce și-a ucis iubita și i-a împachetat cadavrul în saci de gunoi

2 COMENTARII

  1. Ce primarele , mai degrabă primicul, că are un metru și un șnițel.Se aproprie alegerile și promite orice, poate anul viitor va promite că va prelua proiectul de la Funar și va face metroul și pe sub Feleac. Bine, o să o mai bage pe ăia că ticăloșii de la guvern nu i-au dat fonduri suficiente pentru metroul Gilău -Bontida. Oricine poate promite orice, că nu doare gura

  2. Primicul mai e si in cardasie cu mafia imobiliara ca de aceea a ajuns 2600euro metrul patrat de suprafata construita in timp ce in Bucuresti e circa 1650 euro pe metru patrat. Eu datorita mafiei de la comisia de urbanism si a legilor nedrepte date de primicula asta de Emil B(l)oc nu am primit autorizatie de constructie pentru o imprejmuire ca vor mita interlopii teren gratis.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.