Organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive îi preovoacă, anul acesta, pe cei dornici de afirmare cu două competiţii şi cu premii atractive. Competiţia de Briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul “The Alternative School for Creative Thinking”, iar competiţia de Spoof-uri, 5 invitaţii la “Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj.

În ultima zi a festivalului de publicitate InterADdictive, publicului I se va face un ghidaj prin domeniul publicităţii care va cuprinde o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy acompaniate de un live band.

Tot în cadrul evenimentului  vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof, iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”. Câştigătorii vor beneficia în baza acestei burse de aproape 2 luni de pregătire şi studiu în domeniu.

Taxa de participare variază între 15 şi 35 de lei, iar biletele pot fi achiziţionate de la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca, Iulius Mall şi Hipermarketul Cora. Mai multe informaţii cu privire la preţul biletelor veţi găsi accesând pagina oficială a festivalului www.timaf.com, secţiunea evenimente.

Cei care doresc să participle trebuie să se înscrie până pe 12 octombrie. Regulamentele de participare pot fi consultate pe web-site-ul www.timaf.com, secţiunea evenimente. În zilele de 10 şi 11 octombrie vor avea loc numeroase ateliere pentru tinerii care îşi doresc o carieră în publicitate, dar şi pentru specialişti. Workshopurile vor fi susţinute de către Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.