Operarea si intretinerea sistemului de bike-sharing din Cluj-Napoca este o noua licitatie esuata pentru Emil Boc si compania.In urma unei decizii a instantei, procedura pentru intretinerea bicicletelor, un proiect finantat european, a fost adjudecata de ofertantii de pe locul II, Wind Tehnologies, in detrimentul societatii subordonate Primariei Municipiului Cluj-Napoca, RADP. Astfel, Emil Boc nu a reusit cu firma subordonata institutiei pe care o conduce sa castige un contract banos care ar fi putut aduce bunastare municipalitatii.
Cu toate ca clujenii nu pot circula inca pe bicicletele cumparate pe bani europeni, contractul pentru intretinerea statiilor de biciclete a fost semnat de catre oficialii Primariei municipiului Cluj-Napoca cu doua zile inainte de ajunul Craciunului, respectiv pe 22 decembrie 2014. Proiectul pentru piste si inchirierea bicicletelor este finantat prin fonduri europene, insa este cu mult intarziat. Proiectul trebuia finalizat in 2014, dar ar fi mare lucru daca se va reusi implementarea acestuia in 2015. Contractul semnat cu cei de la Wind Tehnologie este de 8,9 milioane de lei in detrimentul ofertei de 7,6 milioane a celor de la RADP Cluj-Napoca.
Citeste pe aceeasi tema si:
RADP a castigat cu ”ieftineala” licitatia pentru intretinerea Cluj Bike
Un proiect anapoda. Sistemul bike sharing, departe de finalizare, are asigurată întreținerea
Licitatia de pe SEAP mai jos:
Mai mult decat atat, contractul semnat de Primaria municipiului Cluj-Napoca cu cei de la Wind Tehnologies va imbogati societatea. Ei au avut anul trecut o cifra de afaceri de doar 1,6 milioane de lei, iar contractul semnat cu municipalitatea are o valoare de cinci ori mai mare. Mai jos puteti urmari cifra de afaceri a societatii: