Potrivit Clujust, Altex a profitat de canicula din zilele trecute și s-au gândit să ofere aparate de aer condiționat cu instalare gratuită, dar clienții au rămas doar cu promisiunea instalării aparatului, fără efectuarea acesteia.

Pentru efectuarea instalării, clientul țepuit de reprezentanții Altex, a explicat că trebuia să introducă datele achiziției, urmând să fie contactat. Clientul a trimis celor de la Clujust următorul mesaj:

”Cei de la Altex au avut o promoție prin care ofereau instalare gratuită dacă făceai comanda online, pe site-ul lor. În 21 iunie am dat comandat, iar în 2-3 zile a venit aparatul. Odată cu achiziția am primit un cod, ce apare și pe factură, ce trebuia introdus pe site-ul altexservice.ro, urmând să fiu contactat de cineva pentru a stabili ziua și ora instalării. Nu m-a contactat nimeni și nici nu răspunde nimeni la numărul de telefon pentru relații clienți de pe altexservice.ro – 021.9197. Fiind caniculă afară, era important să respecte termenul. Sau măcar să răspundă la telefon și să zică că nu mai vin pentru a căuta alt instalator. Ceea ce voi și face, nu înainte de a merge la Protecția Consumatorilor”.

Potrivit sursei citate, Altex Cluj a încheiat contract cu firma Avogradro Prod pentru instalările din Cluj-Napoca. Doarcă nici la numerele de telefon ale acestei firme nu răspunde nimeni sau răspunde robotul.

 

2 COMENTARII

  1. Nu-i prima țeapă ce o trage altex. Cu cardurile de achiziții a făcut la fel. Când a trebuit să achiți prima rată te-ai trezit că ai depășit termenul și a trebuit să achiți penalități de îmtârziere. Trebuie să îi felicităm pentru modul în care înțeleg să facă afaceri.

  2. Altex din Iulius Moll Cluj isi bate joc de clienti si in ceea ce priveste transportul aparatelor la domiciliu. Am asteptat 8 ore in strada(pana la ora 18) sa soseasca marfa pt ca am solicitat ca aceasta sa fie adusa pana la ora 17, interval in care am dat si 2 telefoane la Altex sa intreb de ce nu ajunge marfa. Angajatii Altex mi-au spus ca nu-mi pot spune nici ora dar nici un interval rezonabil de una doua ore in care va sosi marfa si nici nu-mi pot da numarul de telefon al transportatorului pt ca este confidential. La ora 19si 15 min , au sunat cei de la transport nr. devenind astfel ” neconfidentiale” Oare aceste expresii folosite de angajatii Altex din Iulius Moll Cluj :SA fiti multumiti ca transportul este gratis sau nu va pot spune un interval de 2 ore din 12 in care va fi transportata marfa sau aduceti factura si va returnam banii dupa ce i-a folosit o luna bineinteles (si nu putini pt ca erau 8 aparate),ce arata:rautate incompetenta, lipsa de profesionalism sau prostie ?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.