Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a confirmat că statul român a semnat contractul cu Bechtel ca o condiţie pentru aderarea României în Nato. “La vremea la care a fost semnat, contractul cu Bechtel era un fel de cerinţă pentru ca România să intre în NATO. Înţeleg nevoia ca o companie americană să intre pe piaţa românească în construcţie de autostrăzi, dar nu înţeleg de ce contractul a fost negociat în doar şapte zile, iar valoarea contractului, de 2,3 miliarde de euro, a fost stabilită prin extrapolarea studiului de fezabilitate făcut pe 6 kilometri la toţi cei 415 kilometri ai Autostrăzii”, a declarat Berceanu citat de Ziua de Cluj. Avocatul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) în dosarul cu Simona Neagu, Ioan Baraş, a susţinut săptămâna trecută într-un interviu acordat Gazetei de Cluj că actul semnat cu Bechtel a fost semnat ca o condiţie pentru aderarea la Alianţa Nord-Atlantică.  “Dacă se va întrezări o cât de mică şansă ca eu să câştig procesul, sunt 80 % sigur că CNADNR îmi va retrage mandatul pentru că, din punct de vedere politic, părerea mea este că am intrat în NATO pe baza încheierii acestui contract. Este o problemă internaţională”,a declarat anterior Băraş.
Tiberiu Hrihorciuc

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.