La bază, Facebook este o companie specializată pe sharing-ul de poze, însă extinsă la multe alte caracteristici, precum actualizări de statusuri, link-uri şi articole. Twitter însă a început să fie văzut drept o sursă mai bună pentru sharing-ul de ştiri şi link-uri, în ciuda audienţei mai reduse în comparaţie cu Facebook.

Vine, produsul video al Twitter, câştigă popularitate în timp ce Facebook are deficienţe la capitolul video. Pentru a a rămâne cea mai bună reţea de socializare, Facebook trebuie să fie locul unde se pot împărtăşi cel mai bine toate tipurile de media, inclusiv articole, fotografii şi video-uri, însă Twitter se dovedeşte a fi un competitor redutabil, scrie Business Insider.

Singurul lucru care îi lipseşte companiei Twitter pentru a avea toate uneltele necesare să devanseze Facebook este un serviciu bun de fotografii. Twitter a încercat să redreseze acest neajuns prin achiziţionarea Instagram, făcând o ofertă companiei, însă Facebook a reuşit să blocheze tranzacţia şi să cumpere startup-ul de fotografie.

Fred Wilson, un investitor de la Union Squaer Ventures, a declarat că “dacă Twitter ar fi avut Instagram, ar fi fost mai buni decât Facebook. Ar fi avut tweets, ar fi avut fotografii şi ar fi avut video-uri. Cred că acel trio ar fi putut omorî Facebook”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.