Consiliul Judeţean Cluj a înaintat spre publicare pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice 
(SEAP) documentaţia de atribuire a contractului de lucrări pentru „Închidere şi ecologizare 
depozite neconforme de deşeuri din judeţul Cluj”. În vederea atribuirii contractului de 
achiziţie publică de lucrări s-a elaborat documentaţia pentru aplicarea procedurii de licitaţie 
deschisă, având drept criteriu de atribuire preţul cel mai mic. „Este un pas necesar pentru 
finalizarea noului sistem de management al deşeurilor din judeţul nostru. Punctual, pentru cei 
care locuiesc în municipiul Cluj-Napoca, este foarte importantă închiderea şi soluţionarea 
definitivă a problemei generate de fosta rampă de la Pata Rât. Vom parcurge, în perioada imediat 
următoare şi alţi paşi necesari proiectului, în aşa fel încât să fim în situaţia de a-l finaliza 
în cel mai scurt timp posibil”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe. 
Contractul se referă la închiderea şi ecologizarea depozitelor neconforme din Câmpia Turzii, 
Dej, Gherla, Durata limită a contractului este de 19 luni de la data de emitere a ordinului de 
începere a lucrărilor, la care se adaugă perioada de notificare a defecţiunilor de 24
de luni. Valoarea estimată, fără TVA, este de 51.413.492,76 lei, valoarea estimată în euro fiind 
de 12.468.411. Sursa de finanţare este Fondule European de Dezvoltare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.