Un clujean care trăiește în Cluj-Napoca și nu are mașină a postat pe rețeaua de socializare Reddit mai multe motive posibile de frustrare ca pieton.

Acesta a precizat că orașul administrat de Emil Boc are intersecții cu vizibilitate zero, semafoare unde trebuie să așteptți la roșu un minut și la verde 10 secunde, lipsa trecerilor de pietoni, șoferi inconștienți care nu știu regulile rutiere și mașini parcate pe trotuar.

„Am decis recent să inventariez câteva dintre aceste probleme din zona centrală pentru că e cea mai tranzitată parte a orașului și pentru că mersul pe jos pe acolo ar trebui să fie o plăcere, nu un chin. Pe harta de pe link am adăugat și niște soluții la problemele actuale. Poate că de multe ori nu sunt soluțiile perfecte, dar cred că sunt mai ok decât ce avem în prezent”, a scris clujeanul.

Mai mult, în postare, internautul a mai precizat că mașinile trebuie scoase treptat din zona istorică a orașului Cluj-Napoca, iar în mod ideal să se transforme șoselele din prezent în spații pietonale.

VEZI AICI CE PROBLEME AU FOST GĂSITE: https://www.google.ro/maps/d/u/0/viewer?mid=1LGdnEF3aAp1GDRmVcFr4yys6sunWEcs&ll=46.77070726069621%2C23.589774975146476&z=15

Ce spun clujenii despre modificările propuse

Un internaut a precizat că intersecțiile unde mașinile au verde intermitent sunt cele mai problematice.

„Vezi trecerile de la intersectiile Eroilor cu Piata Avram Iancu si strada Posada cu piata Cipariu unde cand treci trebuie sa te uiti si in spatele tau sa vezi daca nu vine un viteaz care vrea sa forteze trecerea. Genul asta de semaforizare ar trebui interzis cat timp suntem in top la numarul de accidente”, a scris internautul.

Cele mai problematice pentru pietoni sunt intersectiile unde masinile au verde intermitent spre dreapta cand pietonii au verde. Vezi trecerile de la intersectiile Eroilor cu Piata Avram Iancu si strada Posada cu piata Cipariu unde cand treci trebuie sa te uiti si in spatele tau sa vezi daca nu vine un viteaz care vrea sa forteze trecerea.

„Genul asta de semaforizare ar trebui interzis cat timp suntem in top la numarul de accidente.Foarte de acord. Aceeasi problema e si la intersectia dintre Horea si Stefan Ludwig Roth. Am vazut de cel putin 3 ori oameni aproape loviti de masina care treceau pe verde.”

+ treceri de pietoni, chiar la intrarea in sensurile giratorii

Ca sofer te uiti in stanga, sa acorzi prioritate masinilor, dar pot veni pietoni din dreapta. Wtf?

Citește și: Afaceristul clujean care a reclamat că a fost răpit și torturat a înscenat totul

1 COMENTARIU

  1. Este opinia unui domn care nu are mașină. Ar fi interesant de văzut și opinia unuia care are mașină în Cluj-Napoca și, implicit, pentru aceasta îi plătește impozit dlui primar Boc cam cât îi dă și pentru un apartament cu două camere, adică mult, foarte mult. Asta în contextul în care cetățenii din Florești, Apahida, Baciu, Feleacu vin zilnic în municipiu pentru diverse activități (serviciu, școala/educație copii, afaceri, probleme medicale, comerț, divertisment, relaxare etc.), cărora primarul napocal nu le poate cere să lase acasă mașinile, așa cum procedează cu clujenii ăia de-i marcă impozitul anual. De aceea, dincolo de războiul pe care premierul Clujului îl are cu posesorii de autoturisme, un război tembel și ilogic (atâta timp cât acest oraș este magnet pentru localitățile vecine) și în numele căruia primarele a distrus pur și simplu infrastructura rutieră existentă (și așa insuficientă pentru un oraș mare cu condiții istorice și geografice deloc propice apariției unor artere ample, gen bulevard), l-aș întreba pe acesta dacă societatea actuală e una socialistă (așa cum se comportă el, fix ca pe vremuri cînd înaintașii săi permiteau circulația cu porția, în funcție de numărul cu sau fără soț al mașinii) sau capitalistă (cum ne spune același domn care, culmea, se prezintă drept liberal, în contextul în care își permite de ani de zile să bage pumnul în gura proprietarilor de autoturisme plătitori de impozite) ? De ce permite același domn apariția de blocuri între case sau blocuri peste tot, blocuri care aduc alte și alte mașini pe care el zice că trebuie să nu le folosim, nu are rost să emit vreo întrebare. Ar fi pur și simplu redundant. Știe toată lumea că e vorba de parandărăt. Și nu numai. Haide U ! Te iubim cu sufletu !

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.