Weekend-ul trecut a fost unul de coşmar pentru o familie cu copil mic din Gherla venită la Băile Felix: aceasta, după ce-a poposit la cel mai luxos hotel din staţine, „Lotus Therm”, a avut ghinionul ca micuţul lor în vârstă de doi ani şi zece luni să se rănească la piciorul drept de pe urma unui salt în piscină! Între timp familia şi-a angajat un avocat pentru a obţine despăgubiri pentru necazul suferit, însă conducerea hotelului i-a tot purtat cu vorba. Abia acum, după ce publicaţia noastră a abordat conducerea hotelului aceasta a fost de acord cu despăgubirea pe cale amiabilă, dar cu condiţia ca evenimentul să nu apară în presă!

 

Familia Tabarcea din Gherla a plătit, săptămâna trecută, nu mai puţin de 1.300 de lei pentru două nopţi de şedere la „Lotus Therm”, un hotel de cinci stele din staţiune Băile Felix. Însă sejurul celor trei membri ai familiei, care trebuia să fie unul de vis, a fost distrus brusc după ce Julian, băieţelul de doi ani şi zece luni al familiei s-a rănit adânc la talpa piciorului drept în piscina destinată copiilor. Aflat, luni, 18 septembrie, la uşa cabinetului de consultaţii al I.M.L. Cluj, împreună cu micuţul, tatăl copilului ne declară supărat la culme: „Băiatul a sărit pur şi simplu în bazin, de pe margine şi la scurt timp am constatat cu groază că s-a rănit la picior. Ne-am deplasat rapid la punctul de prim-ajutor însă cei de acolo ne-au trimis la Spitalul de Copii din Oradea fiindcă n-aveau nici măcar plasturi speciali. Abia acolo băiatul a fost îngrijit cum se cuvine şi după intervenţie medicii ne-au îndemnat să venim acasă. Dar spre stupoarea noastră, cei de la hotel nici măcar nu şi-au cerut scuze pentru  incident – ba, dimpotrivă – ne-au mustrat pentru că Julian a sărit în bazin, de parcă n-ar fi avut voie să facă acest lucru. El s-a tăiat în nişte şuruburi neprotejate care închideau canalul de scurgere  al piscinei. Nu vă ascund faptul că în timp ce ne aflam la spital cei de la hotel au acoperit rapid şuruburile, protejând gura de scurgere”. Bărbatul mărturiseşte în continuare că sâmbătă, aflat deja acasă, l-a sunat pe directorul hotelului dl. Ioan Mircea Nath, care a „pasat” răspunderea şi l-a rugat să se adreseze directorului general, fapt care l-a determinat pe gherlean să-şi angajeze, rapid, un avocat din Bucureşti pentru a obţine despăgubiri. Între timp dl. Tabarcea este poftit în cabinet împreună cu Julian.  Se întoarce după câteva minute cu un certificat medico-legal în care copilului i-au fost recomandate între 7 şi 8 zile de îngrijiri medicale. Apoi se retrage, nu înainte însă de a-mi lăsa numărul său de telefon deoarece îşi uitase acasă hârtia pe care se aflau datele de contact ale d-lui Nath, directorul hotelului.

Micutul Julian

Julian, băiatul de doi ani şi zece luni, în braţele tatălui, la I.M.L.Cluj

 

Vorbim din nou, a doua zi, prilej cu care primesc numărul de telefon al lui Nath. Printre altele, îmi spune că nu s-a schimbat nimic, doar că li s-a oferit un sejur, ca despăgubire pentru cel ratat. „Le-am spus că nu mai avem concediu, plus că rana copilului nu-i permite băi în bazin şi l-am îndreptat, la rândul meu spre avocatul nostru, dar încă nu ne-au dat niciun răspuns”. Pun, la rândul meu mâna pe telefon şi-l sun pe dl. director Nath. Acesta îmi transmite, laconic, să mă adresez directorului general al societăţii S.C. Turism Felix, însă – în loc să-mi ofere datele de contact ale acestuia – crezând că are de-a face cu vreun începător, mă expediază la … internet unde apar numele de telefon de la secretariatul firmei. „Nu pot să vă dau punctul meu de vedere, există un director general şi vă rog să-l căutaţi prin intermediul secretariatului firmei”, a sunat răspunsul său în batjocură. Dar după numai un sfert de oră sunt contactat de către dl. Tabarcea care îmi sugerează să opresc mediatizarea cazului, deoarece avocatul său l-a înştiinţat că direcţiunea hotelului nu le va mai oferi despăgubire în cazul în care incidentul apare în presă şi dificultăţile acestuia pentru obţinerea banilor vor fi mult mai mari. L-am „liniştit” însă pe tatăl micuţului cu o singură frază: conform credinţelor noastre nu vom pune batista pe ţambal acoperind cazul, ci, dimpotrivă, vom urmări cu mărită atenţie desfăşurarea lui…

5 COMENTARII

  1. Tipic: prețuri astronomice, fițe de fițe, dar pericole peste tot și nesimțirea operatorilor economici care numai prin presă negativă și eventuale controale ale autorităților pot fi responsabilizați. Stați pe ei – bine faceți.

  2. Atâta timp cât domnul Serac va conduce acea societate (SC Turism Felix SA) să nu ne mirăm că se întâmplă faze de astea…70℅ din angajați sunt din localitatea sa natală adică Sacadat pe nici un criteriu…
    Adică (competență…studii) fratele domnului Serac…Mare director în societate. Și șefa de la resurse umane Lazăr și-a pus rudele…Director hotel ginerele…Mai exact director hotel internațional…Și acel director Nath Mircea bătaie de joc ca acel om sà fie director Hotel Lotus Therm.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.