Operatorul aerian Wizz Air va renunta de saptamana urmatoare la cursele care legau Cluj-Napoca de Budapesta, iar nemtii de la Bosch spun ca le vor reinfiintate. Culmea este ca reprezentantii Bosch au anuntat prin vocea lui Meder Klaus, presedintele diviziei Automotive Electronics, ca si-ar dori o cursa aeriana Cluj-Napoca-Budapesta prin intermediul companiei Malev, societate care a intrat in faliment de mai bine de doi ani de zile. Compania ungara Malev nu mai opereza din februarie 2012, iar cei de la Bosch au venit cu temele nefacute la conferinta de presa organizata la inaugurarea fabricii din Jucu.

Mai jos puteti vedea ultimele curse care leaga aerian Cluj-Napoca de capitala Ungariei. Oficialii Aeroportului International Avram Iancu din Cluj-Napoca ne-au declarat ca cei de la Wizz Air au renuntat la aceasta cursa, care a fost una de proba, datorita faptului ca ei nu faceau legaturile intre curse. Alte companii ofera pachete avantajoase pentru pasagerii care isi schimba destinatia si circula doua curse cu aceeasi firma. De altfel, compania Wizz Air opereaza 37 de destinatii din Budapesta si ar putea oferii legaturi intersante pentru clujeni si nu numai. Insa politica lor nu este una de o asa natura incat sa isi conexeze cursele. Cea mai apropiata destinatie operata din Budapesta este cursa din Targu Mures operata tot de cei de la Wizz Air.

Oficialii Bosch au anuntat ca dezvoltarea unui terminal cargo la Aeroportul International Avram Iancu Cluj-Napoca este doar a treia prioritate ca importanta din punctul lor de vedere, dupa dezvoltarea infrastructurii, respectiv crearea unei legaturi pe autostrada cu drumurile similare din Ungaria, M3 si M31, si dupa cursa care sa lege Cluj-Napoca de Budapesta. O alta doleanta a celor de la Bosch a fost o cursa  aeriana Cluj-Napoca-Stuttgart, locatia unde a fost infiintata compania germana. Ei si-ar dori sa fie legaturi cu toate centrele noastre de cercetare.

Directorul Aeroportului International Avram Iancu Cluj-Napoca, David Ciceo, a declarat ca este in negocieri cu mai multe companii pentru a opera ruta Cluj-Napoca-Budapesta.

Cu toate ca cei de la Bosch isi doresc dezvoltarea Aeroportului International Avram Iancu Cluj-Napoca, prioritatea lor principala este transportul rutier. Fara sa doreasca sa specifice care este procentul din productia Bosch de la fabrica din Jucu care este transportata rutier si care este cea aeriana, oficialii companiei au specificat ca doar pentru urgente folosesc avioanele pentru transport. Oficialii Bosch au spus ca nu folosesc in exclusivitate o companie de curierat, desi cei de la DHL s-au laudata miercuri ca au deschis un hub in Aeroportul International din Cluj-Napoca si pentru clientul lor, Bosch.

Citeste pe aceeasi tema si:

DHL si-a deschis un HUB la Cluj

2 COMENTARII

  1. Articol fara noima care nu respecta nici o urma de structura sau legatura logica.

    Teme nefacute? Ce ii intereseaza pe cei de la Bosch sunt curse de pasageri pana la Budapesta, Iar Wizz le scoate fara vreun motiv intemeiat.

    Nu isi leaga cursele? Si ce daca? Tot opereaza de la Tg Mures. Cererea e mai mare la Cluj, dar ei se tin cu dintii de Tg Mures.

    Bosch nu are exclusivitate cu DHL. Nu vad legatura cu declaratia ca terminalul cargo DHL a fost facut *si* pentru Bosch. Terminalul a fost facut pentru toti clientii mari, nu prentru vreo exclusivitate.

  2. Nu ati inteles nimic … nu exista o cursa Cluj – Budapesta nici pana acum, cursa asta a fost ocazionala o saptamana si ceva pentru ca a fost inchis aeroportul de la Targu Mures pentru reparatii, de aia a fost pe Cluj, insa de fapt era cursa Wizzair de Targu Mures. Nu a existat niciodata o cursa regulata Wizzair de la Cluj la Budapesta (a fost anuntata acum vreo 2 ani dar s-a renuntat la ea inainte sa inceapa). A existat Malev, dar a dat faliment compania. In schimb exista curse cargo de Budapesta, deci marfa o pot duce oricum. Trebuie sa faceti mai multa documentare cand scrieti un articol.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.