Electric Castle este un festival „in”. Este la modă printre toți tinerii și nu numai. Numai că anul acesta au cam zbârcit-o în relațiile cu presa. Acreditări lipsă la Gazeta de Cluj, Cotidian Transilvan, Cluj-Am și o zăpăceală față de colegul Tiberiu Fărcaș de la clujulcultural.ro. Plus ziardecluj.ro care au reacționat prompt în solidaritate față de colegi.
Povestea acreditării lui Tibi Fărcaș este demnă de un festival al filmelor cu proști. El a primit în primă instanță acreditarea, ulterior i s-a spus că a fost o greșeală electronică și că de fapt nu a primit-o. Până la urmă, cunoscutul jurnalist a primit acreditarea, însă această harababură nu poate fi catalogată drept profesionalism. Și cei care se ocupă de acreditări și de partea de PR sunt nimeni alții decât cei de la PR&More. Toate acestea rămân în cârca lor.
PR&More, care se prezintă ca o companie de relații publice și numai, sunt o firmă care se ocupă de dezastre naturale. Cel de la Electric Castle nu este doar un eveniment izolat. Este doar unul dintre cazurile care au ajuns la urechile presei. Un alt exemplu de incompetența este lansarea companiei Bosch.
Nemții de la Bosch au decis să își deschidă fabrica din parcul Tetarom cu compania PR&More. Tetarom, după cum bine știți este o instituție subordonată Consiliului Județean(CJ) Cluj. Culmea este că cei de la PR&More nu au binevoit să îi treacă pe cei doi vicepreședinți ai CJ Cluj pe lista de invitați. (n.r. later update: cei de la Pr&More sustin ca nu au facut ei lista de invitati, dar asta nu inseamna ca nu au facut parte dintre organizatorii acestui eveniment nu tocmai perfect…)Ei au fost trecuți cu pixul pe o foaie. Și acest lucru nu a fost singurul lucru neprofesionist de la lansarea companiei Bosch. După gura multor invitați lansarea fabricii Bosch din Jucu a fost un eșec. Dacă ar fi auzit gura nemților nu cred că mai semnează nimic cu cei de la PR&More…Mai mult, poate se gândesc să își strângă catrafusele și să plece din Cluj când văd profesionalismul de aici…
Ne-ar cam trebui puțin profesionalism. Că eveniment de calitate avem. Gen Electric Castle. Companii de calitate avem. Gen Bosch. Trebuie doar să ne găsim niște oameni care să chiar facă PR și nu doar să își pună jobul în numele companiei și să creadă că treaba e rezolvată…Totuși, mai e mult până departe…