Apreciem ca nivelul actual 50.000 euro, este mult sub pragul potentialelor riscuri 
la care se expun consumatorii, asigurarea acoperind doar anurnite fenomene, spre exernplu 
faliment.Un nivel just pentru consumatori consideram a fl de minim 200.000 euro, 
diferentiat pe tour operatori si agentii revanzatoare, incidentele ce pot  acoperinte de 
aceste polite putand ñ extinse. Aceasta necesitate, rezida si din faptul ca in general 
consumatorul clujean si nu numai, pentru a beneficia de concediul mult dorit face anumite 
econornii in timp, in unele cazuri venind din vacanta cu arnintiri nu tocmaì placute. Ca si 
institutie, nu de putine ori ne-a fost dat sa “impartasìrn” cu turistii acest gust amar: 
conditii de cazare/transport irnproprii, nerespectarea de catre agentiile de turism a 
prevederilor contractuale.La mai bine de 6 luni de la falimentarea unor agentii de turism, 
consumatorii de afla in imposibilitatea intrarii in posesia sumelor achitate pentru sejur, 
avand in vedere cuantumul prea mic al  si numaml mare de consumatori prejudiciati. Astfel, 
recomandam Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania,organism responsabil cu 
reprezentarea si apararea intereselor profesionale ale membrilor sai, pe plan intern si 
international, garantarea exercitarii profesiei in turism, sporirea contributiei la ridicarea 
nivelului calìtativ al activitatii turistice din Romania, demararea unor acte legislative care 
sa impuna modifîcarea nivelului politei de asigurare pentru operatorii de turism. De asemenea, 
de bun augur ar fl si impunerea unor astfel de polite si pentru agentiile imobiliare, agentii 
ce promoveaza anumite locatii, a caror drept de proprietate este grevat de anumite obligatii 
ale proprietarului ( garantii, ipoteci etc), consumatorul de rand fiind supus unor eventuale 
riscuri, necunoscand starea de fapt a imobilului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.