Inspectorul general al Politiei Romane, chestorul Liviu Popa, a aprobat, in ziua de 1 august, “Strategia de comunicare publica a Politiei Romane in anul 2011”. Documentul este elaborat si semnat de proaspatul sef al Biroului Informarea Presei, comisarul-sef Christian Ciocan, structura care isi desfasoara activitatea in cadrul Centrului de Informare si Relatii Publice. Potrivit sarcinilor asumate de seful BIP, pana la sfarsitul saptamanii ar trebui atinse urmatoarele obiective (specifice): Crearea unui brand unitar al IGPR prin elaborarea unor reguli de indentitate vizuala; Rebranduirea website-ului oficial al IGPR; Evaluarea ofiterilor de presa si a purtatorilor de cuvant de la nivel teritorial, bazata pe indicatori cantitativi si calitativi; Elaborarea unei procedure de lucru cu ofiterii de presa si purtatorii de cuvant din teritoriu; Organizarea de evenimente media; Gestionarea imaginii IGPR pe plan externe prin vectori de imagine clar delimitati (Doamne, tot in cinci zile?); Utilizarea Revistei Politia Romana ca principal instrument de comunicare interna si Rebranduirea aceleiasi reviste. Pentru toate aceste obiective, care echivaleaza cu o adevarata reforma in comunicarea publica a Politiei Romane, cel care executa si raspunde este fostul purtator de cuvant al Politiei Capitalei. Potrivit documentului citat, Ciocan se propune si purtatorul de cuvant al Politiei Romane, functie  care urmeaza a fi detinuta, automat, de cel care este seful Biroului Informarea Presei. Din acest moment, inspectorul general va avea un rol mai mult de parada, prezentand “mass-media numai rezultatele, concluziile si aspectele pozitive ale activitatii IGPR”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.