Un clujean a postat o imagine, pe rețelele sociale, în care se arăta consternat de faptul că o cursă până la Aeroportul din Cluj-Napoca a ajuns să coste peste 150 de lei.

În fotografia postată, scrie clar că „din cauza cererii mari, prețurile sunt mai ridicate”. Cu toate acestea, de câteva luni bune, acest mesaj apare tot mai des, iar o plimbare cu Uber sau Bolt prin oraș reprezintă o lovitură destul de dură la buzunar.

La scurt timp după postare, clujenii au comentat referitor la acest subiect, al uberiștilor și boltiștilor, care știu cum să facă bani. Printre comentarii, un internaut a precizat că șoferii de Bolt și Uber sunt „bandiți” din cauză că au grupurile lor de Whatsapp, se sincronizează să-și închidă aplicațiile toți în același timp, motiv pentru care crește tariful în mod arficial.

Nu stiu unde calatoresti dar e destul de mare sansa ca biletul de avion sa fi fost mai ieftin

Mai tineti minte cand era mai ieftin sa mergi cu Uber/Bolt? Acuma iesi mai ieftin doar daca ai ceva promotii/discounturi. de ultimele 4 ori cand am mers la aeroport anul asta am comandat taxi, era mult mai ieftin.

Bolt într-adevăr s-a cam stricat, dar n-ai ce să îi faci. Ăsta e defectul ride-sharingului. Odată cu popularitatea a scăzut și calitatea serviciului.

„Iar șoferii mereu sunt un dezastru Sunt aceeași șoferi. Cam toți șoferii cu care am fost preiau comenzi de pe ambele aplicații.”

„Modelul de business al uber/bolt/astealalte era in felul urmator: finatatorii companiilor subventionau practic cursele cat sa le faca mai ieftine decat cursele locale cu taxi. Pe scurt, operau pe minus. Lumea le foloseste, se forteaza schimbarea legislatiei (functionau in ilegalitate inainte), devin obisnuiti cu ele, practic acapareaza cat mai mult din piata. Dupa ce castiga o cota de piata mare, cresc preturile cat sa devina si profitabile, in unele cazuri mai ai si preturi aberante din diverse motive (sunt stabilite de un algoritm care nu e perfect).”

Citește și: Țeapă de zile mari în numele companiilor Romgaz și Hidroelectrica

8 COMENTARII

  1. Clientul este extrem de confuz… uber si bolt nu sunt taxi cu tarif fix/km in orice fel de situatie. Este perfect normal ca o aplicatie non-taxi, cu masini neautorizate taxi sa ceara cat doreste… cat timp clientul a apasat pe accept termen si condiṭii. Aceste aplicatii fac preţuri, acesta e scopul lor..fara angajati, fara masini, doar comisioane cat mai mari sub pretexte meteo si de trafic.

  2. Dacă sunteți așa de nemulțumiți de prestația Bolt/Uber….cine vă forțează să le folosiți. Din punctul meu de vedere aceste aplicații sunt transparente. Ți se comunică tariful înainte să plasezi comanda. Ești liber să alegi cursa la tariful propus,ori să optezi pentru o altă variantă. Și domnilor inflația își simte prezența și în acest domeniu de activitate. Sfatul meu este să vă deplasați cu mijloacele de transport în comun. Iar cel mai ieftin este mersul pe jos.
    Bolt/Uber, nu sunt servicii de transport în comun. Se adresează unui public țintă.
    Cu stimă!

  3. Cea mai mare idioțenie pe care am auzit-o.,, vb pe wattsup sa isi inchida toti aplicatia sa fie cererea mai mare*Cine dracu si-ar inchide aplicatia sa faca altiii bani. Plus ca daca ar fii asa, exista mai multe platforme nu numai una. Ceilalati ar fi bucurosi sa isi inchida apliacatia restul. Si pentru ce???? Sa faca altii bani si eu sa stau sa aștept ca maine sa isi inchida apliacatia ceilalți??? Popor de idioti!!

  4. Da, pareri sunt multe si romanul, ca de obicei se pricepe si la dat cu parerea. Nu zic ca e bine sa fie asa tarife mari, da nu il baga nimeni cu forta in masina. E neplacut mai ales daca te grabesti, sau daca stai cu copii si bagaje in aeroport, vrei sa mergi in Marasti si iti anuleaza toti soferii comanda.
    Dar, separat de toate, se vor cerne si idiotii care fac asta.
    Pune-ti-va si in locul unui sofer, care practic plateste aproape jumatate din bani. pe comisioane, taxe, tva intracomunitar, contabilitate, combustibil, piese auto etc. Ei, atunci cum vi se par preturile? Sa poata sa traiasca si omul ala, zic. E bine cand stii ca cineva lucreaza noaptea, sa ajungi in siguranta acasa, cu 15 lei.

  5. Cat au plătit taximetriștii pentru articolul asta? Nu dați cu parul, sunt și eu curios!
    Atât de greșit din atât de multe puncte de vedere și fără comparații cu taxi pentru curse similare!
    Să spui că toți își inchid aplicațiile să crească tariful e o tâmpenie cât casa de mare din mai multe motive. 1. Taximetriștii abia așteaptă, este logic pentru client ,atunci cand vede ca nu sunt mașini disponibile, să caute un taxi; 2. Într-un singur oraș operează mai multe flote care nu au nicio legătură una cu cealaltă și fiecare vrea să facă profit; 3. Pe lângă flote mai sunt si cei care au pfa si lucreaza direct cu bolt/uber.
    Trebuie să fii batut in cap să pui botul la un asemenea articol.
    Cum spuneam, cât spuneați că au plătit taximetriștii?

  6. Bă fraiere, voi ăștia care vă văitați de uber și bolt, nu sunteți aceeași care înjurați taxiurile cu ani în urmă ? Scârbele să meargă cu ridesharing.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.