Dacia este câştigătorul detaşat al programului de stimulare a înoirii parcului auto, zis şi "Rabla", cu 1.731 de maşini vândute iniţial şi un total de 5.693 de maşini vândute, atins în urma redistribuirii cotelor. Există, însă şi "învinşi" în această cursă: producători auto care au vândut mult sub aşteptări sau chiar deloc.

Este cazul Audi, care, potrivit datelor de la Administraţia Fondului de Mediu nu a vândut nicio maşină în programul Rabla. Urmează Lada, care a vândut doar o maşină din cele două repartizate în program, şi Honda care a vândut cele două maşini cu care fusese cotată. Nici Mazda nu s-a prezentat mai bine în prima etapă a programului, reuşind să vândă şase maşini din cele 366 disponibile. În cea de-a doua etapă a programului există posibilitatea de extindere şi pentru autoutilitare. Mai mult, un proprietar ar putea cumpăra şi mai multe maşini în cazul în care ar duce la casat mai multe autovehicule vechi.(B.G.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.