Grupul Renault a facut o greseala strategica cu modelul Dacia Lodgy deoarece a fost pozitionat ca pret prea sus fata de vechea generatie Logan MCV, pe care Lodgy are menirea sa o inlocuiasca, mai ales in configuratiile cu sapte locuri, a declarat pentru 0-100.ro Arnaud Deboeuf, seful gamei Entry la Renault, in Franta, cu ocazia primelor teste pentru presa cu Dacia Duster facelift. 0-100.ro va publica in curand un test drive cu acest model.

Oficialul Renault a admis ca Lodgy are vanzari sub asteptari din trei motive. Primul este ca Lodgy este un model comercializat doar in Europa si doar sub sigla Dacia, ceea ce face ca pietele sale tinta sa fie destul de limitate, iar piata auto europeana este in criza. In al doilea rand, spune Deboeuf, Grupul Renault a gresit ca a pozitionat Lodgy prea sus ca pret fata de vechiul Logan MCV, iar clientii aveau alte asteptari. In al treilea rand, imediat dupa lansarea lui Lodgy multe masini de familie de la alte marci au primit discount-uri serioase si au ramas atractive in ochii clientilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.