LiveRail, unul dintre cele mai de succes startup-uri, pornit la Cluj şi cumpărat de Facebook pentru 500 de milioane de dolari, a început să fie tras pe dreapta de gigantul american. Săptămâna trecută, 40 de oameni din echipa de contabilitate şi vânzări a Liverail au primit ordin de la Facebook să îşi găsească alte roluri în companie, sau altfel vor fi concediaţi, scrie Business Insider.

Divizia nou formată a lucrat la mai multe produse Facebook, inclusiv Facebook Audience Network, care permite brandurilor să îşi extindă campaniile publicitare de pe Facebook şi pe site-uri care nu aparţin reţelei de socializare.

Concedierile masive sunt echivalentul ”tragerii pe dreapta” a diviziei. Fostul CEO al Liverail, Mark Trefgarne, a părăsit compania vineri. El a devenit director pe product management la divizia de reclame a Facebook, job negociat în urma achiziţiei, alături de un pachet semnificativ de beneficii.

”De câteva luni, am comunicat dorinţa noastră să construim tehnologie pentru produsele de advertising pentru a aduce valoare atât pentru advertiseri şi publisheri. Aceasta a însemnat că trebuie să eliminăm o parte din businessul LiveRail, care nu crea valoare şi atingeau standardele de calitate pe care le ceream. În timp ce schimbările organizaţionale sunt dificile, suntem încrezători că acestea ne vor ajuta să creştem efoturile de monetizare cu Audience Network şi LiveRail, a anunţat Facebook.

Povestea LiveRail, compania online cumpărată la începutul acestei luni de Facebook cu 500 mil. dolari, are ca punct de start un proiect de externalizare semnat între un start-up britanic care a oferit unei mici firme din Cluj-Napoca, găsită după căutări pe internet, un contract de dezvoltare a unei pagini web.

Acest contract i-a pus în legătură pe britanicul Mark Tref­garne şi pe românii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş, iar calitatea proiectelor realizate la Cluj pentru clienţii din Marea Britanie i-a determinat pe cei trei să treacă la un nou nivel, respectiv să demareze împreună, ca parteneri, LiveRail – proiectul unei tehnologii care să permită afişarea de reclame video online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.