Strada Mihail Kogălniceanu a devenit de curând o adevărată parcare pentru mașini, în detrimentul spațiului dedicat clujenilor, așa cum era pus pe hârtie în marele plan de reabilitare a străzii.

În locul clujenilor care ar trebui să se plimbe, la umbra copacilor, locul lor a fost preluat de mașini, strada suferind o transformare dramatică. Înțelegem că numărul mașinilor din Cluj crește de la o zi la alta, dar asta nu înseamnă că orice spațiu gol trebuie să devină loc de parcare.

Asfaltul și mașinile înghit, treptat, strada, lucru pe care un clujean l-a semnalat pe o rețea de socializare.

„În frumoasele randări ale străzii #Kogălniceanu reabilitate, n-au fost prinse, se pare, mașinile parcate… În desene totul e frumos, aerisit; realitatea, însă, e mai crudă! Hai, că nu mai e mult și vor fi toate electrice, ce să ne mai plângem! Doar câțiva ani…”, a scris cetățeanul revoltat.

Trebuie să reamintim faptul că, în urmă cu câteva luni, proiectanții care se ocupau de modernizarea zonei centrale, în care este inclusă str Mihail Kogălniceanu, au decis eliminarea bustului savantului Emil Racoviță. Echipa de proiectanți este condusă de arhitectul Macalik Arnold Ernő. Tot ei au decis reamplasarea fără soclul a Grupului statuar Școala Ardeleană. Gazeta de Cluj a scris despre această nedreptate, dar din nefericire, administrația clujeană nu a făcut nimic cu privire la reamplasarea grupului statuar pe soclu.

Citește și: Arhitectul care coordonează amenajarea str Kogălniceanu a scos bustul lui Emil Racoviță

1 COMENTARIU

  1. Stimate gazetar, textul dumneavoastră este inechitabil. Era normal să fiți echidistant în observații, judecată și comentarii..
    Pentru minima dumneavoastră informare:
    – strada Kogălniceanu este un șantier neterminat de peste 2 ani de zile;
    – accesul pe șantier este posibil pentru cei care au acces la bariera de langa Academia Română (întrarea se poate face de pe Avram Iancu);
    – sunt și alte chestiuni strigatoare la cer, ca de pildă parcarea mașinilor angajaților constructorul oriunde doresc aceștia, plasarea barăcilor și mașinăriilor după bunul plac.
    Chiar este greu de observat că această stare jalnică nu e un caz izolat în tot Cluj-Napoca?
    Sunt șantiere peste tot neterminate iar administrația Boc vrea să facă probabil tot Clujul pietonal… dar nu în direcția unui oraș european ci al faptului de a nu mai putea circula pe niciunde.
    Soluția nu este de a face anumite străzi pietonale doar pentru că mușchii vreunei conduceri temporare a Clujului s-a încordat stând în vine să o facă. Iar pe aceste străzi sunt locatari care au nevoie de acces, nu doar pietonal.
    Jalnică abordare, dezastruos management și viitor fără orizont.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.