Aproximativ 100.000 de oameni au accesat ziarul gazetadecluj.ro în ultimele 14 zile. Cel mai citit articol publicat în ultimele două săptămâni a fost zvonul legat de închiderea clubului NOA, care a fost citit de peste 22.000 de oameni. Ziarul gazetadecluj.ro a fost accesat de peste 340.000 de ori în această periodă, ceea ce înseamnă că zilnic www.gazetadecluj.ro generează peste 24.000 de accesări.
Citește cel mai citit articol publicat în ultimele două săptămâni pe www.gazetadecluj.ro:
Clubul Noa se închide. N-au apucat nici să își scoată investiția
Fiecare utilizator care a intrat pe www.gazetadecluj.ro a accesat în medie 3,35 de pagini, ceea ce reprezintă o cifră importantă pentru un ziar online care publică în principal investigații. Numărul mare de pagini accesate de cititori arată conținutul de înaltă calitate creat în urma muncii reporterilor de la Gazeta de Cluj. Fie că au fost investigațiile bine documentate cu care v-am obișnuit, articolele de culoare, subiecte pe administrație sau politic, zvonuri și pamflete, reporterii Gazeta de Cluj încearcă să creeze ”content” interesant pentru cititori. Și ca să arătăm că ceea ce spunem este adevărat vă arătăm o mică parte din interfața de administrare a site-ului cu care lucrăm zilnic, mai precis statisticile Google Analytics:
Un alt subiect care a stârnit interesul publicului, deși a fost publicat în urmă cu doi ani, a fost rivalitatea dintre Poliția Locală și Poliția ”normală.” Acest articol a devenit viral pe Facebook, iar sute de oameni și-au expus un punct de vedere în mod democratic.
Primarul din Mărișel, comuna de munte pe care încă o știm pentru bogățiile naturii- Traian Mariș, și afacerile sale ”în familie” cu concesiunile de la stat au atras iarăși cititorii.
Cititorii gazetadecluj.ro nu se pot abține să nu citească
Faptul că gazetadecluj.ro este cel mai relevant creator de conținut în presa clujeană este dat și de rata ENORM de mică de bounce rate(n.r. numărul de cititori care pleacă de pe site fără să citească alte articole). Astfel, aproape că am pune un pariu că avem cel mai mic bounce rate din Cluj, doar că nu vrem să le luăm banii colegilor de breaslă. 0,43% este rata de bounce rate a ziarului gazetadecluj.ro. Asta înseamnă că mai puțin de jumătate de cititor dintr-o sută se poate abține să mai intre și pe altă pagină. Relevanța acestei statistici este importantă pentru cumpărătorii de publicitate pentru că reclama lor este mai vizibilă cu un bounce rate mai mic. Iar Gazetadecluj.ro este unul dintre cele mai eficiente site-uri de pe piața clujeană, dacă nu cel mai eficient:)
”Bounce rate este o măsură a eficienței unui website în a-și încuraja vizitatorii să continuie să viziteze respectivul site”, se arată în descrierea bounce rate de pe wikipedia.org.
Și ca să nu spuneți că vă povestim povești vă arătăm dovada:
Ca să facem comparație cu două site-uri care au vizibile statisticile de bounce rate, respectiv websiteurile maghiare szekelyhon.ro si transindex.ro, acestea au bounce rate de aproximativ 50%. Deci cu mai bine de 100% mai mare decât www.gazetadecluj.ro.
Ce caută clujenii pe gazetadecluj.ro
Clujenii au avut câteva căutări interesante pentru a ajunge pe www.gazetadecluj.ro. Astfel, 21 de oameni au ajuns pe site-ul nostru căutând pe motoarele de căutare ”Toma Rus vătămare corporală din culpă.” Zece oameni au căutat ”Valentin Tătar PSD” și au intrat pe Gazeta de Cluj. Șase persoane au căutat ”sex cluj” și au intrat pe www.gazetadecluj.ro. Au greșit destinația, dar asta nu înseamnă că nu vă vom informa dacă va fi un SEX GATE de Cluj. Oricum, rămâneți aproape pentru a citi cele mai noi articole scrise de reporterii și colaboratorii noștrii. Vă mulțumim!
[…] Fiecare utilizator care a intrat pe http://www.gazetadecluj.ro a accesat în medie 3,35 de pagini, ceea ce reprezintă o cifră importantă pentru un ziar online care …read more […]