Volkswagen Up, viitorul Goliat al masinilor mici

Minuscul, dar stabil. O masina perfecta pentru oras, dar care se preteaza si la drumuri mai lungi. Cu doar 3,5 metri lungime noul Volkswagen Up se situeaza printre cele mai bune modele din clasa A. Daca dimensiunile nu ar conta, Up ar putea intrece cu usurinta un Lupo din 1998 sau un Polo aparut in 1975. Volkswagen avea nevoie de o reabilitare a clasei mici, deoarece pe clasa de limuzine sunt bine infipti in cadrul pietei auto. Noul Up a inceput sa fie construit din decembrie 2011 in Bratislava, Slovacia.  Primele aparitii insa ale noului model au fost mult mai devreme, incepând cu salonul auto de la Frankfurt din 2007, când primele concept car Up  au fost prezentate. Preturile modelului Up sunt intre 8327 euro TVA inclus si 12016 euro pentru gamele de lux .

Reporterii Gazeta de Cluj si Gazeta de Bistrita au testat noul Up pe un drum Cluj-Bistrita si retur. Masina s-a comportat excelent, fiind stabila in curbe si la viteze care depasesc 100 de km/h. Masina s-a comportat bine atât in zonele drepte ale drumului european, aratân stabilitate si la viteze mari, dar si in oras, când consumul scade pâna la un nivel perfect pentru orice buzunar.

Orice ar vrea competitia sa spuna, s-ar parea ca ar trebui sa sporeasca investitiile pentru ca noul Up de la Volkswagen pare a fi cu un pas in fata. Pâna atunci, când in oras te vei intâlni cu piticul Up va veti da seama ca este noul mare.

Caracteristici tehnice ale Up
Volkswagen a dezvoltat o noua masina de talie mica: up!. Pe o suprafata minima (3,54 x 1,64 m), up! ofera spatiu maxim. Pe piata din România, noul up! va fi lansat in prima parte a anului 2012. In functie de cerinte si de bugete, sunt oferite trei versiuni de echipare: take up! este versiunea de intrare, move up! este varianta orientata mai ales spre confort, iar high up! este linia de echipare de vârf. La lansarea pe piata, pornind de la dotarile liniei high up!, vor fi disponibile inca doua modele speciale: up! black si up! white.

O noua generatie de motoare: 4,2 l de benzina pentru 100 km. Odata cu up!, debuteaza o noua generatie de motoare pe benzina cu trei cilindri, care furnizeaza 44 kW / 60 CP, respectiv 55 kW / 75 CP. Consumul mixt este deosebit de redus in versiunea BlueMotion Technology (printre altele cu sistem Start-Stop): 4,1 l/100 km (60 CP) si 4,2 l/100 km (75 CP). Ambele versiuni ale motorului de 1,0 litru au emisii de CO2 situate sub pragul de 100 g/km. Mai mult, pentru anul 2013 este planificat un up! cu propulsie electrica.

Interior cu exploatare optima a spatiului, fara compromisuri: un mic urias! Unul dinte cele mai lungi ampatamente din segmentul acesta auto, alaturi de pozitionarea foarte avansata a motoarelor, asigura exploatarea extraordinar de buna a spatiului. Astfel, soferul, pasagerul din fata si doi pasageri pe bancheta, vor calatori intr-o masina compacta, dar in niciun caz inghesuita. Dimpotriva. De exemplu portbagajul: 251 de litri reprezinta un volum mult mai mare decât cele obisnuite in clasa auto din care face parte up!. Daca rabatati complet spatarul banchetei, veti creste spatiul pentru transportul bagajelor la 951 litri. Iata generozitatea de care da dovada up!, in ciuda staturii sale mici.

Un design interior incântator: Multa culoare in interior. Ca principii de design, up! a fost conceput la interior cu linii clare si ergonomie optima. Mai mult, noul Volkswagen ofera o sumedenie de detalii inteligente, un design incântator si un nivel al calitatii care va imbogati acest segment auto. Deosebit de rafinat este dash pad-ul, insertia orizontala de pe bord, in fata soferului si a pasagerului din fata. In functie de echipare, dash pad-ul va fi vopsit in nuante speciale sau in culoarea caroseriei.
Volkswagen Up a fost pus la dispozitie de catre Autoworld Cluj. Masinile se pot achizitiona de la sediul societatii de pe Calea Floresti nr. 145. Detalii puteti obtine la numarul de telefon 0264-207.400.

Interiorul lui up! atrage atentia plin simplitate. Un tablou de bord foarte simplu, cu vitezometru mare, central, si turometru mic, plus o consola centrala cu comenzi clasice, pentru sistemele de baza: climatizare si audio. Observati display-ul montat pe centrul bordului, este un Portable Infotainment Device (PID), adica un display cu touchscreen, detasabil, care poate fi folosit pentru navigatie, telefonie integrata si alte sisteme de infotainment accesibile datorita unor aplicatii speciale, unele dintre ele deja dezvoltate.
In plus, la interior, VW up! va oferi o multime de culori pentru personalizare, dar si niste cutii special desenate pentru up! si destinate pentru diferite nevoi de depozitare. Se ofera de la “kid box“, la “city box” si “travel box“.
Motorizari
Noul VW up! vine cu noutati importante sub capota. Un nou motor cu 3 cilindri, de un litru, pe benzina, care este oferit in doua versiuni de putere: 60 CP si 75 CP. Ambele versiuni, echipate cu tehnologie BlueMotion si sistem Stop/Start, emit sub 100 grame CO2/km, iar consumul mediu este excelent: 4,2 litri/100 km pentru motorul de 60 CP si 4,3 litri/100 km pentru cel de 75 CP.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.