Autostrada Comarnic-Braşov a fost subiect de promisiuni pentru mulţi politicieni, inclusiv pentru premierul Victor Ponta, care declara în 2013 că nu va mai participa la următoarele alegeri parlamentare, din 2016, dacă şoseaua nu va fi executată până la acel moment scrie Ziarul Financiar. Având însă în vedere că abia la mijlocul anului 2015 s-a lansat o licitaţie pentru construcţia unor mici tronsoane din această autostradă, în cel mai bun caz abia construcţia acestora va demara la începutul anului viitor.

„O s-o încep eu, n-o s-o termin eu, o s-o termine cine o veni, dar important este că era poate ultimul proiect important pe care voiam să-l facem“, a spus ieri premierul Ponta.  

 Lista celor zece miniștrii ai transporturilor ce au ratat şansele pentru autostrada Comarnic-Braşov îl cuprinde și pe clujeanul Ioan Rus:

  • Miron Mitrea (PSD)
  • Gheorghe Dobre (PDL)
  • Radu Berceanu (PDL)
  • Anca Boagiu (PDL)
  • Alexandru Nazare (PDL)
  • Ovidiu Silaghi (PNL)
  • Relu Fenechiu (PNL)
  • Ramona Mănescu (PNL)
  • Dan Şova (PSD)
  • Ioan Rus (PSD)

1 COMENTARIU

  1. DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
    Ar fi interesant si nu numai…
    Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat in acest moment), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS privat, in acest moment), Carmen Maria Popescu(director achizitii), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(inculpat), Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat) Litra Marcel,Mantoiu Cornel , etc?
    Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
    Fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
    Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat.
    Totodata, Ioan Rus a mentinut-o in CA al CFR Calatori pe directoarea Dana Galbeni Rachila, cea care este acuzata de Curtea de Conturi a Romaniei de insusirea ilegala de catre mai multe persoane din ograda Ministerului Transporturilor de indemnizatii conform OUG 109/2011 din CA si AGA in valoare de circa 1.200.000 de euro. Mai mult, Dana Galbeni Rachila a detinut o firma impreuna cu cea care dirijeaza si regizeaza de ani buni toate achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori – Carmen Maria Popescu.
    Dar, in acealasi timp,fostul ministru al transporturilor, Ioan Rus, il mai mentine in CA de la CFR Calatori si pe controversatul Iulius Dan Plaveti, implicat in mai multe inginerii imobiliare”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.