În urma atribuirii de trasee din data de 19 noiembrie 2018, Fany a pierdut traseul Turda-Cluj în favoarea firmei Autotrust Corporation care face parte din Alis Grup. Astfel că, de la 1 decembrie 2018 Alis a efectuat traseul respectiv, prețul unui bilet fiind de 7 lei. În 1 februarie, Alis a scumpit biletul la 8 lei, iar din august biletul s-a scumpit din nou la 9 lei.
Când Fany a preluat traseul de la Alis în 1 mai 2016, prețul unui bilet a fost de 7 lei, iar prețul a fost menținut același timp de doi ani și jumătate.
Având în vedere că distanța dintre Cluj și Turda este de 32 km, prețul corect de exploatare este de 6,75 lei, însă se pare că autoritățile îmbrățișează cu drag această scumpire de bilet.
Majorarea prețului biletelor pe trasee sunt aprobate de consilierii județeni. În acest context, amintim că societatea Auto Trust Coroporation este deținută de consilierul județean Alin Popovici.
Citește și: Autotrust Corporation ar putea pierde traseul Cluj-Napoca – Turda. Nelegalitățile ies la suprafață!
Autotrust Corporation încalcă legea! Alin Popovici riscă anularea licenței de traseu Turda-Cluj
Alin Popovici de la Autotrust Corporation SRL recunoaște că încalcă legea!